Mi smo šli na novo. Kaj pa vi?

Mi smo šli na novo. Kaj pa vi?

Imamo jo! Novo spletno stran. In pot, ki je peljala do nje, je bila precej zavita. Seveda ne zato, ker bi bil projekt za nas težak, pač pa zato, ker smo v približno enaki kaši, kot vsi ponudniki spletnih rešitev. Večno razpeti med projekti za stranke, zaradi česar morajo interni včasih žal nekoliko počakati.

Ključno je, da smo se vsi zavedali, da je naša stara spletna predstavitev nujno potrebna prenove. Da je počasna, ne sledi več smernicam in trendom ter da uporabniška izkušnja ni ravno najboljša. Kar je točno tisto, kar pogosto ponavljamo v komunikaciji s kupci. Skratka, morda je nekoliko trajalo, a pri tem nam je bilo do pike jasno, kaj bomo naredili in kako bomo vse skupaj spremenili, da odvrnemo zlovešči zven tistega slovenskega pregovora o kovaču in njegovi živali.

Od ideje do akcije

O »novi« smo se sicer zadnje leto veliko pogovarjali. Zbirali smo ideje, predloge in novosti uspešno implementirali pri strankah. Nato pa v nekem trenutku enostavno nismo mogli več čakati in prenova interne spletne strani je v projektni pisarni dobila status prve prioritete. Potem je steklo. Sodelavci iz marketinga so že na prvo srečanje prišli z zapisanimi cilji in strategijo. Mimogrede, za osrednji cilj smo si zastavili, da mora spletna stran služiti kot dodatni prodajni kanal. Na prvem sestanku smo tako za mizo sedli Matic, Gregor, Matej, Barbara, David, Monika in Mihaela. Povedano s funkcijami: vodja oddelka za spletne rešitve, vodja spletnih projektov in arhitekt spletnih rešitev, programer, oblikovalka, trženje in projektna pisarna. Resen projekt pač terja polno sobo mnenj.

Potem pa … skok v vodo

Sodelavci iz marketinga so za začetek iz svoje malhe zvijač, sicer imenovanih »dobre prakse pri pripravi spletnih vsebin«, potegnili ogrodje vsebine. Potem smo se lotili skrbnega načrtovanja samih strani, t. i. customer journeyja in osnovne arhitekture. V tuhtanje se je vključila še oblikovalka in pripravila predloge vizualij. Vse skupaj je potekalo precej gladko, so pa sodelavci iz marketinga pogosto prinašali nove vsebinske prilagoditve, saj se šele tekom projekta in ob pripombah sodelavcev izluščijo tiste zares prave ključne besede za iskalniško optimizacijo. Prav tako se šele v praksi zares dobro vidi, kako ob oblikovni zasnovi na obiskovalca delujejo »CTA-ji«. Ampak, ja. To so mini popravki, ki ne posegajo v arhitekturo strani in jih je, zaradi prijaznega spletnega vmesnika za urejanje vsebin, večino lahko rešil marketing sam.

Komunikacija, komunikacija, komunikacija …

Vsi vemo, kako se dandanašnji začno stvari na tem svetu. Z Wordovim dokumentom. Tudi nam je na samem začetku služil za osnovo, z nazorno strukturo vsake strani in podstrani posebej ter končnimi besedili, ki sodijo nanje. Za operativno podporo na projektu smo uporabili okolje za skupno delo in komunikacijo - Microsoft Teams. Za tiste, ki vas zanima kaj več o orodju, si lahko podrobnosti preberete na strani osebna produktivnost ali prisluhnete odličnemu webinarju »Kako izboljšati sodelovanje med zaposlenimi na različnih lokacijah«.

Kot svež veter v jadra

Vsi sodelujoči smo tako res postali »team«. Digitalna skupnost, v kateri smo drug drugemu nalagali opravila (taske), imeli na enem mestu pregledno dostopno vso dokumentacijo, na »zidu« pa smo peljali vso komunikacijo, povezano s projektom. Primer: opazili smo še to in to napako, pa ali je možno še nekoliko poravnati logotipe? Orodje nam je omogočalo, da smo bili operativno povsem usklajeni, brez da bi za vsako malenkost posebej spraševali vodjo projekta ali z e-sporočili bombardirali projektno pisarno. Za zares koristen detajl pri komuniciranju pa se je izkazala možnost prilaganja fotografij in posnetkov zaslona, da je vsak lahko natančno vedel, o čem se pogovarjamo in kje točno tiči težava.

Pozabimo na »taske«, ker štejejo rezultati

Potem je res prišel tisti dan. Ko v glavah zaigra godba na pihala in se na nebu raztreskavajo nevidni ognjemeti. Staro spletno stran smo pospravili v arhiv in objavili novo. Toda »penina trenutki« nas hitro minejo, saj vsi dobro vemo, da smo lopato komaj dobro zasadili v zemljo. Resno delo se šele začenja. In se. Trenutno budno spremljamo vse merljive cilje, ki smo si jih zastavili na začetku. Stran nenehno optimiziramo in poskušamo obiskovalce presenetiti s čim več koristnimi in poučnimi vsebinami. Seveda pazimo, da pri tem podpirajo naš prvi cilj, torej, da je stran pomemben dodatni prodajni kanal. V kolikšni meri dosegamo ali presegamo zastavljene cilje, vam sporočimo v blogu čez približno 3 mesece.

V vmesnem času pa vabljeni, da spremljate naše vsebine, povezane s spletnimi rešitvami.

In še to, če potrebujete novo spletno stran, je sedaj pravi čas, saj so na voljo vavčerji Podjetniškega sklada Slovenije. O tem smo pisali v blogu Izkoristite nepovratna sredstva v višini 30.000 EUR.

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.