Vse, kar morate vedeti o pogodbenem sodelovanju in konceptu skrbništva

Vse, kar morate vedeti o pogodbenem sodelovanju in konceptu skrbništva

Uporaba najsodobnejše tehnologije igra pomembno vlogo pri razvoju podjetja. Ker je dostop do nje omejen, na pomoč priskočimo mi. S strankami, ki jim zagotavljamo strokovno podporo, gradimo dolgoročni odnos, saj jim na ta način lahko ponudimo največ.

Zakaj pogodbeno sodelovanje s Skupino stroka.si?

S podpisom pogodbe in upoštevanjem pogodbenih določil stranki zagotovljamo konstantno strokovno in napredno spremljanje njenega informacijskega okolja, našo stalno pripravljenost za pristop k reševanju težav v odzivnem času in ovrednotenje podpornih aktivnosti. S podpisom pogodbe uporabnik pridobi pravico do cenovnih ugodnosti pri naročilu storitev iz našega prodajnega portfelja. 

Kako je sestavljena pogodba o vzdrževanju? 

Vsebina sklenjene pogodbe je dogovorjena med pogodbenima strankama in temelji na željah ter potrebah posamezne stranke. V splošnem velja, da našim naročnikom zagotavljamo dolgoročno strokovno podporo in vzdrževanje.

Ko v podjetju, s katerim imamo sklenjeno pogodbo, potrebujejo pomoč, nasvet ali nadgradnjo, se obrnejo na nas – vse zato, da so pri svojem delu kar se da učinkoviti. Tako je stranka lahko brez skrbi, saj bo v primeru pomanjkljivosti pri delovanju opreme o tem vselej obveščena, izboljšave pa bodo opravljene v najkrajšem možnem času. Hkrati je poskrbljeno za vse potrebne ukrepe, ki so namenjeni večji varnosti podatkov in sistemov. 

Kako poteka komunikacija med Skupino stroka.si in stranko?

Komunikacija med Skupino stroka.si in stranko se odvija preko uporabniškega spletnega strežnika, telefona z dogovorjeno linijo in številko ter po elektronski pošti.

Primarni komunikacijski kanal med uporabnikom in izvajalcem je HelpDesk, ki je vedno na voljo v rednem delovnem času med 9.00 in 16.00 uro. HelpDesk zahtevek se lahko prijavi preko:

•             spletne aplikacije za pogodbene stranke Channel 365,

•             e-mail naslova ccc@stroka.si,

•             telefonske številke 02 88 79 780.

Kako deluje Help Desk portal – Channel 365?

Pogodbene stranke Skupine stroka.si in podjetja Stroka produkt d.o.o. imajo dostop do posebnega Help Desk portala – Channel 365, ki jim omogoča 24/7 nadzor ter samostojen vnos servisnih zahtevkov, napak in reklamacij. Uporabnik ima vedno možnost, da vstopi v stik z našo službo za zadovoljstvo strank (Customer Care Center). Javlja lahko vse nastale težave, ki so (ali niso) vezane z reševanjem HelpDesk zahtevkov.

Kdo skrbi za naše pogodbene stranke?

Podpora našim pogodbenim strankam se začne že na vstopni točki HelpDesk, kjer naša služba za zadovoljstvo strank sprejme zahtevek in ga preda v reševanje ustrezni službi znotraj podjetja, odvisno od tega, ali potrebujejo pomoč, nadgradnjo, bodisi zgolj nasvet.

Vsaki pogodbeni stranki Skupine stroka.si je dodeljen skrbnik, ki pomaga pri odpravljanju napak na računalniškem in strežniškem sistemu, uporabi poslovnega programa ter procesih, ob tem pa svetuje glede možnih nadgradenj. Naročnik zato vedno ve, koga poklicati in kaj pričakovati. 

Skrbnik, ki ga v Skupini stroka.si izberemo za sodelovanje s posameznim podjetjem, je strokovnjak na svojem področju. Obenem zelo dobro pozna sistem v podjetju in postane nekakšna desna roka nosilcev posameznega infrastrukturnega ali poslovnega področja v podjetju.

Skrbnikovo delo obsega natančno spoznavanje delovnih procesov pri stranki in spremljanje tehnoloških novosti. Širina znanja mu omogoča, da svetuje in posreduje tudi na drugih področjih, povezanih s tehnološkim razvojem podjetja. Ko se za kaj takega pokaže potreba, lahko skrbniku pošljemo na pomoč druge strokovnjake našega podjetja, s čimer zagotovimo kar najširše polje znanja pri naslavljanju izzivov.

Pogodbena stranka lahko tako iz naše strani pričakuje celovito in korektno obravnavo.

Kako preverjamo zadovoljstvo strank in kakšni so rezultati? 

Vzpostavljen sistem za sprotno preverjanje zadovoljstva strank nam omogoča, da storitev teče hitro in učinkovito, obenem pa jo vseskozi prilagajamo stranki.

Naša služba za zadovoljstvo (Customer Care Center), ki je neodvisna in ni vezana na konkretno vsebinsko področje, po vsakem posredovanju pri stranki preveri zadovoljstvo s kakovostjo opravljene storitve in zaposlenega, ki je na primeru delal. Na ta način procese skrbništva nenehno izboljšujemo in nadgrajujemo.

Zadnji rezultati kažejo, da je kar 46,9 odstotkov strank zelo zadovoljnih, 52,6 odstotkov zadovoljnih in le 0,5 odstotka nezadovoljnih z našimi storitvami.

 

Besede zadovoljnih uporabnikov

"S Skupino stroka.si že vrsto let izvrstno sodelujemo in se obenem zavedamo, da nam lahko informacijska tehnologija močno olajša delo ter zagotovi varno in tehnološko stabilno poslovanje. Za nas skrbi izkušen strokovnjak oziroma skrbnik, ki nam je na voljo, kadar ga potrebujemo. Ta prav tako zagotavlja, da smo na tekočem z novostmi in da naše poslovanje poteka nemoteno.Jernej Duler, direktor podjetja Innoduler d.o.o.

 

"Program Pantheon uporabljam na dnevni ravni. Z njim sem zelo zadovoljna, saj je enostaven, pregleden in vsestransko uporaben. Podpora našega skrbnika na strani podjetja Stroka produkt d.o.o. je vedno pravočasna in pomoč zagotovljena, saj so hitri in učinkoviti." Jožica Gršič, samostojna računovodkinja, Vizija računovodstvo d.d.

 

“V podjetju Cleangrad sodelujemo samo z visoko usposobljenimi strateškimi partnerji. Med njimi je tudi podjetje Stroka produkt, ki nam zagotavlja celovito podporo pri poslovnem kot tudi pri infrastrukturnem vzdrževanju informacijskega sistema. Cenimo, da nam je ves čas na voljo skrbnik, ki pozna naše informacijsko okolje in se hitro odziva na naše želje in potrebe.“ Jernej Zupančič, direktor podjetja Cleangrad d.o.o.

 

"Skrbništvo s strani Skupine stroka.si nam omogoča, da sledimo trendom na področju informacijske tehnologije. Pri iskanju rešitev za naše izzive nam vedno predstavijo različne možnosti in ponudijo dovolj informacij, da lahko sami sprejmemo najboljšo možno odločitev. Všeč nam je njihova hitra odzivnost in celovit pristop pri reševanju težav." Simeon Špruk, generalni direktor, Tekstina d.o.o.

 

"V mednarodni skupini SIKA in podjetjih znotraj korporacije že vsa leta ocenjujemo varnostno in drugo informacijsko infrastrukturo. Odkar sodelujemo s strokovnjaki Skupine stroka.si, ki skrbijo za naš napredek in razvoj na področju informacijske infrastrukture, se redno uvrščamo na vrh lestvice varnosti in posodobljenosti informacijskega sistema v naši regiji." Roman Marolt, vodja financ in kontrolinga, skrbnik informacijskega sistema, Sika Slovenija

 

“S Skupino stroka.si uspešno sodelujemo zato, ker je komunikacija z njimi hitra, enostavna in učinkovita, predvsem pa vedno vemo, na koga v podjetju se obrniti. Dolgoletno partnersko sodelovanje med družbama je logična posledica dejstva, da so bile njihove storitve vedno zagotovljene v pričakovanem časovnem roku.“ Tomaž Kaiser, direktor podjetja Stroj d.o.o.

 

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.