Spletna prodaja, najučinkovitejše cepivo proti krizi

Spletna prodaja, najučinkovitejše cepivo proti krizi

Spletne trgovine so z razmahom pandemije skokovito pridobile na pomenu. Pokazalo se je namreč, da številnim trgovcem predstavljajo rešilno bilko, prek katere še vedno ustvarjajo prihodke.

Kako pomemben je ta del prodaje, je postalo jasno že v prvih nekaj dneh, ko je večina domačih ponudnikov ugotovila, da je njihova prodajna infrastruktura preobremenjena. »Naročila v tem trenutku niso več možna,« je bilo pogosto obvestilo, na katerega smo potrošniki naleteli, ko smo želeli opraviti nakup.

Spletne trgovine v varnem, zmogljivem in stabilnem okolju

Nič manj stresno ni bilo v podjetjih, ki spletnim prodajalnam nudimo podporo. Tudi v našem. S kolegi smo se ves čas trudili, da smo strankam kljub strašanskemu navalu kupcev zagotavljali varno in dovolj zmogljivo spletno poslovanje.

Za vse to gre hvala ne le požrtvovalnim sodelavcem, pač pa je za stabilno delovanje v prvi vrsti zaslužna naša platforma, urejeno in optimizirano strežniško okolje, seveda pa je na samem koncu odločilen tudi dosleden in profesionalen pristop pri reševanju problemov in implementaciji rešitve.

A naj bo rešitev še tako dobra, vseeno so se na koncu ponekod pokazala ozka grla. Pa ne zato, ker spletna trgovina ne bi bila dosegljiva ali bi delovala počasi. Ne, na koncu je brez sape ostal človeški dejavnik; prodajalci preprosto niso več zmogli pakirati in iz dobavljati izdelkov, zato smo bili pri nekaterih prisiljeni onemogočati nakupe izven določenih terminov.

Se lahko iz vsega tega kaj naučimo?

Seveda. Najprej, pravilna izbira platforme oz. e-commerce CMS-ja (sistema za upravljanje trgovin) je bistvenega pomena za vaš posel. Če povzamemo ključne elemente: platforma mora zagotavljati varno in stabilno okolje, ki pa mora biti obenem dovolj enostavno za uporabo in administracijo. To so pri vzpostavitvi ključna vprašanja, na katera si moramo odgovoriti in jih pri izbiri upoštevati. Pri implementaciji takih rešitev zato s kolegi po tihem sledimo pravilu: »Če se bo administrator spopadal s težavami pri upravljanju spletne trgovine, potem zagotovo ne bo veliko prodal

Naslednja, nič manj pomembna vprašanja, ki si jih moramo zastaviti, pa se tičejo prihodnosti.

  • Kaj se bo zgodilo, zlasti ob trendih, ki jih spremljamo, ko se boste kot podjetje širili in bo vaš posel na spletu rasel?
  • Bo vaša platforma še vedno dovolj zmogljiva?
  • Bo stabilna?
  • Bo omogočala, dodajanje novih kategorij in izdelkov?
  • Kartično poslovanje?
  • Kaj pa razširitve?
  • Večjezičnost?
  • Optimizacija?

Na trgu je ogromno ponudnikov, ki omogočajo hitro vzpostavitev trgovine za nekaj evrov mesečno ali pa »hitro nadgradnjo« vaše spletne strani v trgovino. Zdaj je trenutek, da si zastavite zgornja vprašanja in poskušate predvideti, kaj se bo zgodilo s tovrstnimi rešitvami.

Brezštevilne izkušnje, ki smo si jih pridobili v Skupini stroka.si, kjer že 6 leto uporabljamo platformo NopCommerce v okolju .Net, nam omogočajo, da vam lahko na veliko večino zgornjih vprašanj odgovorimo pritrdilno. Zavedamo se tudi, da je potrebno, ko se posel razširi in je nujno stvari nadgraditi, zadeve pogosto postaviti na novo in sicer na profesionalni platformi za e-prodajo.

Za vaš posel je odločilna izbira platforme

Dejavnik, ki je navzven neviden, a predstavlja srce in logiko vašega uspeha pri prodaji. Zato se ne obotavljajte preveč. V Skupini stroka.si smo pravi naslov, če razmišljate o vzpostavitvi spletne trgovine. To vam lahko zagotovimo po ugodnih cenah, zato velja preveriti naše začetne pakete.

Za vse tiste, ki menijo, da taka naložba presega njihove trenutne zmožnosti, pa smo se v Skupini stroka.si vpisali v katalog ponudnikov Slovenskega podjetniškega sklada, kjer vam lahko pri vzpostavitvi sodobne e-prodaje pomagamo tudi prek vavčerjev, z nepovratnimi sredstvi iz proračuna.

V razmislek.

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.