[WEBINAR] Kako izboljšati sodelovanje med zaposlenimi na različnih lokacijah

Si želite biti še bolj učinkoviti na delovnem mestu? Ste izčrpali že praktično vse ideje, kako v še krajšem času narediti še več? 


Se vse preveč časa ukvarjate z iskanjem dokumentov, vodenjem opravil iz zapisnikov sestankov, se informacije med vami in sodelavci zgubljajo, vam vožnja iz ene lokacije internega sestanka na drugo vzame preveč dragocenega časa?

Vse se vrti okrog časa in prihrankov. 

V kolikor smatrate, da lahko tudi vi in vaše projektne ekipe bolj učinkovito delajo, sodelujejo, spremljajo svoj napredek, ste vabljeni k poslušanju brezplačnega spletnega seminarja na zahtevo (on-demand). 

Predstavili vam bomo, kako lahko projektni sodelavci preko centralnega okolja: 

  • besedilno komunicirajo, 
  • vzpostavijo zvočno ali video konferenco,
  • spremljajo projektno dokumentacijo, 
  • spremljajo opravila projekta, 
  • spremljajo napredek projekta, 
  • dostopajo do baze podatkov, 
  • dostopajo do informacij o zasedenosti virov celotnega podjetja. 

Na seminarju bo predstavljeno tudi, kako v interno okolje za sodelovanje projektne ekipe povabiti zunanje sodelavce.

Želim se prijaviti na spletni seminar »

 

Spoznajte predavatelja 

Gregor Matavž je eden izmed prvih certificiranih prodajalcev Microsoft Office 365 v Sloveniji. Specializiran je predvsem za področje delovne produktivnosti. Svetuje več kot 100 različnim malim in srednje velikim podjetjem v Sloveniji, ki začenjajo z implementacijo Office 365. Gregor že 6 let vodi prodajno ekipo Skupine stroka.si, ki svetuje podjetjem, kako povečati produktivnost med zaposlenimi skozi efektivno uporabo orodji v Microsoftovem oblaku.

 


 [WEBINAR] Kako izboljšati sodelovanje med zaposlenimi na različnih lokacijah
 
11. oktober 2018
Objavljeno v Novice, Dogodki
Delite na: