[PARTNERSKO SODELOVANJE] Prilagodljivi trgu in novim naprednim idejam

Slovenski poslovni prostor sestavljajo mnoge uveljavljene družbe, katerih prepoznavnost je v tujini še nekoliko večja, kot v samem slovenskem prostoru. Eno od takšnih je tudi podjetje Etiketa, tiskarna, d.d., ki že več kot 55 let vlaga v razvoj in opremo ter znanje zaposlenih, kar jim omogoča uspešno prisotnost v več kot 20 državah sveta. Še več, njihove izdelke najdete po vsem svetu: nosijo jih nogometaši in navijači najboljših nogometnih reprezentanc in klubov, opremljajo priznane velikane športne in tekstilne industrije, izdelujejo etikete za domačo in tujo farmacevtsko industrijo. Njihove najzahtevnejše etikete najdete tudi na večini vin priznanih slovenskih vinogradnikov. Tudi v ostalih predelovalnih industrijah ni področja, kjer ne bi bili prisotni. 

Učinkovito upravljanje odnosov s strankami in vpeljava orodja za interno komuniciranje

 

Za še lažje in boljše sodelovanje s kupci ter optimizacijo dela zaposlenih so se odločili za uvedbo sistema za podporo poslovanju, ki bo povezan z obstoječim ERP sistemom in bo deloval po principu enkratnega vnosa podatka. Pred projektom podjetje ni uporabljalo namenskega IT orodja za obvladovanje odnosov s strankami in internega komuniciranja, zaradi česar so bili procesi dolgotrajni, nadzor nad uspešnostjo je bil otežen, učinkovitost dela pa je bila zaradi izgubljanja informacij zmanjšana. Digitalizacija poslovnih procesov je potekala po principu 1. informatizacija, 2. optimizacija, 3. avtomatizacija. 

 

Svoj pogled na sodelovanje in projekt je takole strnil g. Primož Kokalj, generalni direktor podjetja Etiketa, d.d.: »Pri iskanju rešitve za vzpostavitev sistema upravljanja s strankami nas je pri Skupini stroka.si prepričal predvsem inovativni poslovni model. Za rešitev smo se lahko odločili z zelo majhnim tveganjem, saj ni bilo potrebnih nobenih investicij v infrastrukturo, storitev v oblaku pa nam je nudila prav nujno potrebno dosegljivost informacij vsepovsod. Seveda so k odločitvi pripomogle odlične reference in dobro poznavanje najnovejših trendov na področju informacijske tehnologije, na drugi strani pa tudi vživetje v naše potrebe in motiviranost prodajnega osebja. Po dobrem letu uporabe ocenjujemo, da smo dosegli prav to kar smo želeli, vidimo pa, da bomo v prihodnosti s Skupino stroka.si lahko zgradili še marsikatero dobro zgodbo.« 

 

Cilj projekta je bil povečanje učinkovitosti procesov prodaje, vodenja projektov, interne komunikacije, izboljšanje spremljanja ukrepov pri vodenju kakovosti, sledenja prejeti in izdani pošti ter vodenja sestankov managementa in spremljanje dogovorjenega napredka. Vsi procesi so morali biti med seboj logično in časovno povezani s principom enkratnega vnosa podatka ter večkratne uporabe le-tega

Storitev v oblaku za večjo fleksibilnost poslovanja 

 

Za rešitev se je uporabilo Microsoft Office 365, kjer se je na platformi SharePoint Online zgradilo rešitve Solutions 365 in naredilo integracijo SharePoint Online z obstoječim ERP sistemom. Za pospešitev interne komunikacije se je uporabilo SharePoint Vstopno točko organizacije in Yammer Enterprise, kjer management z zaposlenimi komunicira glede novosti in aktualnih projektov. Za učinkovito uporabo orodij v okviru Microsoft Office 365 je podjetje izkoristilo konzultacije certificiranega strokovnjaka za poslovno učinkovitost (Business Productivity specialist).


Ne spreglejte

 

[PARTNERSKO SODELOVANJE] Prilagodljivi trgu in novim naprednim idejam
16. oktober 2017
Objavljeno v Novice
Delite na:

Prijava na e-Novice

V kolikor želite biti na tekočem o aktualnih vsebinah, dogodkih in akcijski ponudbi, se prijavite na naše e-novice
Soglašam s prijavo