[POVEŽITE SE Z NAMI] Vzpostavljeno dodatno spletno mesto za komunikacijo s strankami

Zavedamo se, da je hiter odziv na potrebe naših strank nujen in ker bi za njih želeli biti še lažje in hitreje dostopni ter jim nuditi še učinkovitejšo podporo, smo vzpostavili dodatni komunikacijski kanal. Gre za portal oz. spletno mesto za stranke, ki smo ga poimenovali Channel 365. 365 zato, ker smo dosegljivi na veliko različnih načinov - preko telefona, elektronskega naslova in portala za stranke. 


Channel 365 je portal, ki strankam omogoča hitro prijavo morebitne težave ali napake. Stranka ima možnost dostopa do portala preko enotne vstopne točke, kjer prijavlja napake, spremlja reševanje oz. aktivnosti na zahtevkih. Kadar koli ima vpogled v trenutne in pretekle aktivnosti ter možnost dodajanja komentarja, ki omogoča dvosmerno komunikacijo med stranko in strokovnjaki Skupine stroka.si.

Namen Channel 365 je, da strankam omogočimo čim bolj učinkovito in neodvisno prijavljanje servisnih zahtevkov, napak in reklamacij na službo za pomoč strankam - HelpDesk.

DA, želim dostop do Channel 365 »

[POVEŽITE SE Z NAMI] Vzpostavljeno dodatno spletno mesto za komunikacijo s strankami
16. avgust 2017
Objavljeno v Novice
Delite na:

Prijava na e-Novice

V kolikor želite biti na tekočem o aktualnih vsebinah, dogodkih in akcijski ponudbi, se prijavite na naše e-novice
Soglašam s prijavo