[WEBINAR, 4. 10. 2018] Z avtomatizacijo procesa spletne prodaje do prihrankov in večjega zadovoljstva zaposlenih

Pomemben del načrtovanja spletne prodaje je tudi razmislek o tem, ali spletno trgovino povezati s poslovnim programom ali ne in kdaj. Sodobne platforme za spletno prodajo že omogočajo izredno napredno upravljanje prodajne ponudbe v spletu in so v določenih primerih povsem zadostne. Gre za primere, ko upravljamo manjšo količino naročil in majhen nabor produktov v ponudbi.   
 

Kadar pa upravljamo zelo veliko število različnih naročil, zelo velik nabor produktov, rešitev ali storitev in kadar so upravljanje zalog, ročno vnašanje in prepisovanje dokumentov zelo zamudni, pa je zelo smiselno razmisliti o integraciji spletne trgovine s poslovnim programom organizacije (ERP). 

Kdaj je povezava spletne trgovine s poslovnim programom (ERP) smiselna?  

Ob načrtovanju spletne trgovine si je poleg marketinško - strateških vprašanj (cilj spletne trgovine, ciljna publika…) smiselno zastaviti še nekaj dodatnih: 

  • Kaj se bo zgodilo z naročili prek spleta in kako jih bomo obdelovali? 
  • Kako je z razpoložljivostjo zalog izdelkov v spletu – ali ta odraža dejansko stanje zalog v naših skladiščih? 
  • Kako urejamo posebne ugodnosti, kot so dodatni popusti na določene izdelke, odprodaja zalog, partnerski ceniki (če poslujemo tudi z uporabniki B2B)? 

Našteli smo le nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo sprejeti najboljšo odločitev. 

 

Katera vprašanja si še zastaviti, kako na njih odgovoriti ter kako se pravilno odločiti glede povezave spletne trgovine s poslovnim programom (ERP) smo govorili na spletnem seminarju, ki ga lahko poslušate s klikom na okenček spodaj in prijavo.

 

Želim poslušati spletni seminar »

 

Da smo vredni zaupanja, potrjujejo tudi:

Zakaj izbrati Skupino stroka.si? 

  • 15+ let izkušenj na področju spletnih rešitev
  • 250+ zaključenih projektov s področja spletnih rešitev
  • 80+ postavljenih spletnih trgovin
  • 50+ zaključenih projektov na ključ
  • 3 spletni strategi
  • 7 spletnih razvijalcev
  • 4 grafični oblikovalci
  • 3 strokovnjaki za digitalni marketing in pripravo vsebin
  • 5 sistemskih inženirjev

 


[WEBINAR, 4. 10. 2018] Z avtomatizacijo procesa spletne prodaje do prihrankov in večjega zadovoljstva zaposlenih
 
25. september 2018
Objavljeno v Novice, Dogodki
Delite na: