Preprosto orodje, ki ga potrebuje vsako podjetje ki ima opravka s t. i. servisiranjem strank. Omogoča evidentiranje zahtevkov strank in dodeljevanje aktivnosti podpornim osebam za reševanje zahtevkov.
Nemoteno poslovanje in ustrezna podpora poslovanja sta v današnjem tempu ključnega pomena za vsako podjetje. V kolikor vaše podjetje skrbi tudi za podporo svojih strank ali končnih uporabnikov in v kolikor je količina t. i. »servisnih« zahtevkov iz dneva v dan večja, potem ste najverjetneje že razmišljali o uvedbi sistema za upravljane servisnih zahtevkov vaših strank.
Orodje Mini HELP DESK je idealna rešitev za kvalitetno upravljanje in podporo vaših servisnih storitev.
Prednosti uvedbe Mini Help Desk sistema:
- Evidentiranje in usmeritev vseh uporabnikovih zahtev na enem osrednjem mestu.
- Transparentno dodeljevanje zahtevkov posameznikom ali skupini.
- Zagotovljeno sledenje poteka reševanja zahtevkov.
- Samodejno obveščanje o spremembi statusa zahtevka.
- V naprej določena in prilagojena poročila o učinkovitosti izvajanja storitev in zadovoljstvu strank.
- Povečanje učinkovitosti »servisnih služb« in izboljšanje kvalitete storitev.
- Učinkovitejša komunikacija s končnimi uporabniki.
Ključne prednosti zbirke Solutions 365:
- Orodja pripravljena za takojšno uporabo.
- Vse na enem mestu.
- Povsem neboleča vpeljava v obstoječo IT okolje.
- Enostavnost in konsistentnost uporabe skozi vse aplikacije v zbirki.
- Dostop od kjer koli in kadar koli.
- Zelo ugodna najemna cena.
- Enostavna prilagodljivost specifičnim potrebam.
- Varnost podatkov.