SharePoint HelpDesk - Solutions 365

SharePoint HelpDesk - Solutions 365

Učinkovito orodje za enostavno vodenje servisnih zahtevkov strank.

Preprosto orodje, ki ga potrebuje vsako podjetje ki ima opravka s t. i. servisiranjem strank. Omogoča evidentiranje zahtevkov strank in dodeljevanje aktivnosti podpornim osebam za reševanje zahtevkov.

Nemoteno poslovanje in ustrezna podpora poslovanja sta v današnjem tempu ključnega pomena za vsako podjetje. V kolikor vaše podjetje skrbi tudi za podporo svojih strank ali končnih uporabnikov in v kolikor je količina t. i. »servisnih« zahtevkov iz dneva v dan večja, potem ste najverjetneje že razmišljali o uvedbi sistema za upravljane servisnih zahtevkov vaših strank.

Orodje Mini HELP DESK je idealna rešitev za kvalitetno upravljanje in podporo vaših servisnih storitev.

Prednosti uvedbe Mini Help Desk sistema:

  • Evidentiranje in usmeritev vseh uporabnikovih zahtev na enem osrednjem mestu.
  • Transparentno dodeljevanje zahtevkov posameznikom ali skupini.
  • Zagotovljeno sledenje poteka reševanja zahtevkov.
  • Samodejno obveščanje o spremembi statusa zahtevka.
  • V naprej določena in prilagojena poročila o učinkovitosti izvajanja storitev in zadovoljstvu strank.
  • Povečanje učinkovitosti »servisnih služb« in izboljšanje kvalitete storitev.
  • Učinkovitejša komunikacija s končnimi uporabniki.

Ključne prednosti zbirke Solutions 365:

  • Orodja pripravljena za takojšno uporabo.
  • Vse na enem mestu.
  • Povsem neboleča vpeljava v obstoječo IT okolje.
  • Enostavnost in konsistentnost uporabe skozi vse aplikacije v zbirki.
  • Dostop od kjer koli in kadar koli.
  • Zelo ugodna najemna cena.
  • Enostavna prilagodljivost specifičnim potrebam.
  • Varnost podatkov.
Kontaktirajte nas na 02 88 79 780
Delite na:
 

Solutions 365