Spletni marketing

Spletni marketing

Stroškovno najučinkovitejše sredstvo za komuniciranje s trgom.

Spletni oz. e-poštni marketing predstavlja obliko direktnega marketinga, pri čemer je promocijsko sporočilo ali material do potencialne stranke dostavljen individualno, obenem pa  zahteva neposreden (direkten) odziv le-te. 

Po svetovnih analizah uporablja elektronsko pošto več kot 90 % uporabnikov interneta in zato se za doseganje potencialnih strank poslužujemo prav e-pošte, preko katere izvajamo t. i. e-poštne kampanje.

Če v načrt trženja vašega podjetja ali vaših izdelkov niste vključili učinkovite e-mail kampanje, potem vam lahko skoraj z zagotovostjo trdimo, da zamujate veliko priložnosti za pridobivanje novih poslov.

Masovno komuniciranje preko elektronske pošte pa vseeno zahteva poseben pristop, zato dovolite, da za doseganje največjega možnega učinka to delo opravimo mi.

Prednosti e-poštnega marketinga:

  • Ciljno komuniciranje z vašim trgom.
  • Poudarjanje konkurenčnih prednosti vaših izdelkov in podjetja.
  • Izboljšanje komunikacije s potencialnimi/obstoječimi partnerji.
  • Povečanje obiska na spletni strani.
  • Povečanje vidnosti in prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Paket e-poštni marketing vsebuje

  • Analiza trenutnega stanja, potreb, zahtev in ciljev naročnika.
  • Načrtovanje iz izvedba celovite marketinške kampanje.
  • Oblikovanje iz izdelava email predloge; v ponudbo sta vključeni 2 uri oblikovanja.
  • Priprava adreme vaših strank.
  • Pošiljanje e-poštnih sporočil (različni paketi).
  • Svetovanje in predlogi izboljšav.
Kontaktirajte nas na 02 88 79 780
Delite na:

Reference - Spletni marketing