[ODKRIVAMO] 9 najpogostejših napak na vaši spletni strani

[ODKRIVAMO] 9 najpogostejših napak na vaši spletni strani
Imate novo, odzivno in lično spletno stran, ki je zastavljena po najnovejših trendih in zapovedih, obiskovalcev na njej pa je še vedno premalo?

Preverite, kateri so najpogostejši vzroki za slabo spletno obiskanost in napake, ki jih počnejo številni uredniki spletnih strani.

1. Ne razumete svoje ciljne skupine

Tako kot imate določeno ciljno skupino pri vaših izdelkih in storitvah, tako morate poznati tudi ciljno skupino obiskovalcev vaše spletni strani. Prvi korak je torej  identifikacija ciljne skupine, naslednji pa priprava vsebine, ki bo te obiskovalce pritegnila, zadržala in naslednjič ponovno privabila na vašo spletno stran.

2. Pomanjkljive informacije v zavihku » O nas/podjetju«

Vsi prvi obiskovalci vaše spletne strani bodo želeli preveriti podjetje, ki ponuja iskani izdelek ali storitev. S skopim in pomanjkljivim opisom boste izgubili na kredibilnosti, potencialna stranka pa vam bo z nezaupanjem zelo hitro ušla. 

3. Vsebin s spletne strani ne delite na socialnih omrežjih

S pripravo in objavo vsebin na spletni strani ste opravili le polovico dela. Drugi del, ki je prav tako pomemben, je promocija teh vsebin. Socialna omrežja so zelo močna povezava med vašimi vsebinami in potencialnimi strankami, saj le-te ravno na socialnih omrežjih »živijo«, se družijo, socializirajo in delijo. Vaše vsebine ne bodo učinkovite, dokler ne bodo deljene – tako z vaše strani kot tudi s strani vaših obiskovalcev. 

4. Ne delite svojih zgodb in referenc

Toge spletne strani s suhoparnimi opisi že dolgo niso več aktualne. Vaši obiskovalci, uporabniki in potencialne stranke iščejo osebno noto in izkušnjo, na osnovi katerih vam bodo lahko zaupali. Če pišete uspešne zgodbe, jih delite. Referenčne zgodbe in osebne izkušnje so na spletnih straneh več kot zaželene!

5. Posnemate druge

V spletni prenasičenosti je težko izstopati, a vendar se potrudite izoblikovati svoj slog in vsebine. Slovenski trg je daleč premajhen, da bi si dovolili posnemanje drugih, saj bodo potencialne stranke iskale informacije tudi pri vaši konkurenci in zelo hitro prepoznale »posnemovalce«. 

6. Ne vključujete dovolj fotografij

V spletne vsebine vključite dovolj slikovnega gradiva. Raziskave namreč kažejo, da je 90% informacij, ki so prenesene v spomin, vizualnih. Slikovno gradivo se namreč procesira v možgane kar 60.000 krat hitreje, kakor samo besedilo.

7. Ne sledite spletni obiskanosti in analitiki

Doslednost pri spletni analitiki je ključnega pomena. Z informacijami kot so število ogledov strani, povprečen čas trajanja seje, število ponavljajočih obiskovalcev, viri ogleda strani ipd. lahko »prisluhnete« obiskovalcem spletne strani in prilagodite vsebine po njihovi meri in sebi v prid. 

8. Dolgočasni naslovi

Naslovi vaših vsebin morajo pritegniti in prepričati potencialno stranko, da nadaljuje z branjem. Če imate dolgočasne naslove, vam bodo to števila v spletni analitiki zelo hitro pokazala (še en razlog več, da se poglobite v prejšnjo točko). Ob tem bodite pozorni tudi na to, da tovrstnih težav ne rešujete z naslovi, ki so zavajajoči – dodatni kliki vam ne bodo preveč koristili, če bodo vsebine zanemarjene.

9. Slaba odzivnost

Če vas obiskovalci kontaktirajo, je vaša dolžnost, da se odzovete v najkrajšem možnem času (v primeru, da nimate vključene avtomatizacije). Odlašanje in pozni odgovori bodo vašo potencialno stranko popeljali naravnost h konkurenci, na vašo spletno stran pa bo zašla le še »po nesreči«.


Ste prepoznali zgoraj opisane napake tudi na svoji spletni strani? Niste prepričani v učinkovitost svojih spletnih vsebin?
Kontaktirajte nas preko spodnje povezave; v Skupini stroka.si vam bomo z veseljem pomagali.

DA, želim se posvetovati s strokovnjakom za spletne rešitve »

Povezani članki:

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.