[POVEŽITE SE Z NAMI] Vzpostavljeno dodatno spletno mesto za komunikacijo s strankami 16. avg. 2017 Novice Zavedamo se, da je hiter odziv na potrebe naših strank nujen in ker bi za njih želeli biti še lažje in hitreje dostopni ter jim nuditi še učinkovitejšo podporo, smo vzpostavili dodatni komunikacijski kanal. Gre za portal oz. spletno mesto za stranke, ki smo ga poimenovali Channel 365. 365 zato, ker smo dosegljivi na veliko različnih načinov - preko telefona, elektronskega naslova in portala za stranke. Channel 365 je portal, ki strankam omogoča hitro prijavo morebitne težave ali napake. Stranka ima možnost dostopa do portala preko enotne vstopne točke, kjer prijavlja napake, spremlja reševanje oz. aktivnosti na zahtevkih. Kadar koli ima vpogled v trenutne in pretekle aktivnosti ter možnost dodajanja komentarja, ki omogoča dvosmerno komunikacijo med stranko in strokovnjaki Skupine stroka.si. Namen Channel 365 je, da strankam omogočimo čim bolj učinkovito in neodvisno prijavljanje servisnih zahtevkov, napak in reklamacij na službo za pomoč strankam - HelpDesk. DA, želim dostop do Channel 365 » Povezani članki:
[POVEŽITE SE Z NAMI] Vzpostavljeno dodatno spletno mesto za komunikacijo s strankami 16. avg. 2017 Novice Zavedamo se, da je hiter odziv na potrebe naših strank nujen in ker bi za njih želeli biti še lažje in hitreje dostopni ter jim nuditi še učinkovitejšo podporo, smo vzpostavili dodatni komunikacijski kanal. Gre za portal oz. spletno mesto za stranke, ki smo ga poimenovali Channel 365. 365 zato, ker smo dosegljivi na veliko različnih načinov - preko telefona, elektronskega naslova in portala za stranke. Channel 365 je portal, ki strankam omogoča hitro prijavo morebitne težave ali napake. Stranka ima možnost dostopa do portala preko enotne vstopne točke, kjer prijavlja napake, spremlja reševanje oz. aktivnosti na zahtevkih. Kadar koli ima vpogled v trenutne in pretekle aktivnosti ter možnost dodajanja komentarja, ki omogoča dvosmerno komunikacijo med stranko in strokovnjaki Skupine stroka.si. Namen Channel 365 je, da strankam omogočimo čim bolj učinkovito in neodvisno prijavljanje servisnih zahtevkov, napak in reklamacij na službo za pomoč strankam - HelpDesk. DA, želim dostop do Channel 365 » Povezani članki:
Tags Digitalna transformacija Osebna produktivnost Spletne rešitve PANTHEON Office 365 Power BI Poslovna analitika Novice Informacijska infrastruktura BPS
Lotus BI: Povečajte učinkovitost in konkurenčnost s podatkovno podprtim odločanjem 23. apr. 2024 Pomen povezovanja 17. apr. 2024 POSLOVNI TEHNOLOG za ERP PANTHEON - M/Ž 14. apr. 2024 RAZVIJALEC PROGRAMSKE OPREME (C#, .NET) - M/Ž 13. apr. 2024 FRONT-END RAZVIJALEC (m/ž) 6. apr. 2024
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.