[WEBINAR, 4. 10. 2018] Z avtomatizacijo procesa spletne prodaje do prihrankov in večjega zadovoljstva zaposlenih 25. sep. 2018 Spletne rešitve Pomemben del načrtovanja spletne prodaje je tudi razmislek o tem, ali spletno trgovino povezati s poslovnim programom ali ne in kdaj. Sodobne platforme za spletno prodajo že omogočajo izredno napredno upravljanje prodajne ponudbe v spletu in so v določenih primerih povsem zadostne. Gre za primere, ko upravljamo manjšo količino naročil in majhen nabor produktov v ponudbi. Kadar pa upravljamo zelo veliko število različnih naročil, zelo velik nabor produktov, rešitev ali storitev in kadar so upravljanje zalog, ročno vnašanje in prepisovanje dokumentov zelo zamudni, pa je zelo smiselno razmisliti o integraciji spletne trgovine s poslovnim programom organizacije (ERP). Kdaj je povezava spletne trgovine s poslovnim programom (ERP) smiselna? Ob načrtovanju spletne trgovine si je poleg marketinško - strateških vprašanj (cilj spletne trgovine, ciljna publika…) smiselno zastaviti še nekaj dodatnih: Kaj se bo zgodilo z naročili prek spleta in kako jih bomo obdelovali? Kako je z razpoložljivostjo zalog izdelkov v spletu – ali ta odraža dejansko stanje zalog v naših skladiščih? Kako urejamo posebne ugodnosti, kot so dodatni popusti na določene izdelke, odprodaja zalog, partnerski ceniki (če poslujemo tudi z uporabniki B2B)? Našteli smo le nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo sprejeti najboljšo odločitev. Katera vprašanja si še zastaviti, kako na njih odgovoriti ter kako se pravilno odločiti glede povezave spletne trgovine s poslovnim programom (ERP) smo govorili na spletnem seminarju, ki ga lahko poslušate s prijavo na preko obrazca na koncu strani. Da smo vredni zaupanja, potrjujejo tudi: MOGA družba za urejanje okolja d.o.o. » Obsession d.o.o. » Yogi moto center d.o.o. » KEFO d.o.o. » Makom trgovina d.o.o. » Xenon forte d.o.o. » Zakaj izbrati Skupino stroka.si? 15+ let izkušenj na področju spletnih rešitev 250+ zaključenih projektov s področja spletnih rešitev 80+ postavljenih spletnih trgovin 50+ zaključenih projektov na ključ 3 spletni strategi 7 spletnih razvijalcev 4 grafični oblikovalci 3 strokovnjaki za digitalni marketing in pripravo vsebin 5 sistemskih inženirjev https://www.youtube.com/watch?v=xSbgAqAvh1M&feature=youtu.be Želim prisluhniti spletnemu seminarju Ime in priimek Email* Pošlji Povezani članki: Related articles Pametnejši PANTHEON: odkrijte moč ChatGPT 4.0 chatbota Razvoj integrirane spletne trgovine za Roko d.o.o.: preboj v digitalno poslovanje Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti
[WEBINAR, 4. 10. 2018] Z avtomatizacijo procesa spletne prodaje do prihrankov in večjega zadovoljstva zaposlenih 25. sep. 2018 Spletne rešitve Pomemben del načrtovanja spletne prodaje je tudi razmislek o tem, ali spletno trgovino povezati s poslovnim programom ali ne in kdaj. Sodobne platforme za spletno prodajo že omogočajo izredno napredno upravljanje prodajne ponudbe v spletu in so v določenih primerih povsem zadostne. Gre za primere, ko upravljamo manjšo količino naročil in majhen nabor produktov v ponudbi. Kadar pa upravljamo zelo veliko število različnih naročil, zelo velik nabor produktov, rešitev ali storitev in kadar so upravljanje zalog, ročno vnašanje in prepisovanje dokumentov zelo zamudni, pa je zelo smiselno razmisliti o integraciji spletne trgovine s poslovnim programom organizacije (ERP). Kdaj je povezava spletne trgovine s poslovnim programom (ERP) smiselna? Ob načrtovanju spletne trgovine si je poleg marketinško - strateških vprašanj (cilj spletne trgovine, ciljna publika…) smiselno zastaviti še nekaj dodatnih: Kaj se bo zgodilo z naročili prek spleta in kako jih bomo obdelovali? Kako je z razpoložljivostjo zalog izdelkov v spletu – ali ta odraža dejansko stanje zalog v naših skladiščih? Kako urejamo posebne ugodnosti, kot so dodatni popusti na določene izdelke, odprodaja zalog, partnerski ceniki (če poslujemo tudi z uporabniki B2B)? Našteli smo le nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo sprejeti najboljšo odločitev. Katera vprašanja si še zastaviti, kako na njih odgovoriti ter kako se pravilno odločiti glede povezave spletne trgovine s poslovnim programom (ERP) smo govorili na spletnem seminarju, ki ga lahko poslušate s prijavo na preko obrazca na koncu strani. Da smo vredni zaupanja, potrjujejo tudi: MOGA družba za urejanje okolja d.o.o. » Obsession d.o.o. » Yogi moto center d.o.o. » KEFO d.o.o. » Makom trgovina d.o.o. » Xenon forte d.o.o. » Zakaj izbrati Skupino stroka.si? 15+ let izkušenj na področju spletnih rešitev 250+ zaključenih projektov s področja spletnih rešitev 80+ postavljenih spletnih trgovin 50+ zaključenih projektov na ključ 3 spletni strategi 7 spletnih razvijalcev 4 grafični oblikovalci 3 strokovnjaki za digitalni marketing in pripravo vsebin 5 sistemskih inženirjev https://www.youtube.com/watch?v=xSbgAqAvh1M&feature=youtu.be Želim prisluhniti spletnemu seminarju Ime in priimek Email* Pošlji Povezani članki: Related articles Pametnejši PANTHEON: odkrijte moč ChatGPT 4.0 chatbota Razvoj integrirane spletne trgovine za Roko d.o.o.: preboj v digitalno poslovanje Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti
Tags Digitalna transformacija Osebna produktivnost Spletne rešitve PANTHEON Office 365 Power BI Poslovna analitika Novice Informacijska infrastruktura digitalno poslovanje
Pametnejši PANTHEON: odkrijte moč ChatGPT 4.0 chatbota 25. jul. 2024 Kako ChatGPT v Excelu poenostavi poslovanje? 3. jul. 2024 Razvoj integrirane spletne trgovine za Roko d.o.o.: preboj v digitalno poslovanje 21. jun. 2024 Skupina stroka.si ponovno z zlatom za inovacije in uvrstitvijo na nacionalni nivo 4. jun. 2024 ADMA konferenca 2024 in nagradna igra Pršutolov 27. maj 2024
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.