[ZAHVALA] 1000-krat hvala za zaupanje in sodelovanje 25. sep. 2017 Novice V skupini stroka.si smo ponosni na zaposlene, ki s svojo strokovnostjo in predanostjo gradijo s strankami odlične poslovne odnose. Veseli in ponosni smo, da lahko pri več kot 1000 kupcih udejanjamo vizijo IT ljudem, kar pomeni, da želimo pri naših strankah pomagati prav vsem zaposlenim k bolj učinkovitemu, ustvarjalnemu in kreativnemu delu. Prizadevamo si, da z najnovejšimi tehnologijami olajšamo delo zaposlenim v podjetjih in z inovacijami še izboljšamo njihov nastop na trgu. S strankami gradimo dolgoročna partnerstva in kot je zapisal g. Primož Kokalj, generalni direktor podjetja Etiketa, d.d.:« Pri iskanju rešitve za vzpostavitev sistema upravljanja s strankami nas je pri Skupini stroka.si prepričal predvsem inovativni poslovni model. Za rešitev smo se lahko odločili z zelo majhnim tveganjem, saj ni bilo potrebnih nobenih investicij v infrastrukturo, storitev v oblaku pa nam je nudila prav nujno potrebno dosegljivost informacij vsepovsod. Seveda so k odločitvi pripomogle odlične reference in dobro poznavanje najnovejših trendov na področju informacijske tehnologije, na drugi strani pa tudi vživetje v naše potrebe in motiviranost prodajnega osebja. Po dobrem letu uporabe ocenjujemo, da smo dosegli prav to kar smo želeli, vidimo pa, da bomo v prihodnosti s Skupino stroka.si lahko zgradili še marsikatero dobro zgodbo.« Izredno veseli smo vseh prijaznih in spodbudnih besed s strani naših strank. Njihovo zadovoljstvo pa dnevno tudi spremljamo s t.i. klici zadovoljstva, s katerimi preverjamo zadovoljstvo strank s prav vsakim projektom ali servisnim zahtevkom. Na ta način se lahko hitro in učinkovito odzovemo na morebitne dodatne izzive ali zahteve strank. V podjetju deluje tudi visoko organizirana služba za reševanje zahtevkov - Help Desk služba, ki omogoča nadzorovano reševanje kakršnikoli situacij, povezanih s storitvami Skupine stroka.si, kot so dodatna naročila, prijave napak ali reklamacije. Najlepša hvala za uspešno sodelovanje. Še naprej se bomo trudili zagotavljati visok nivo strokovnosti storitev in s tem še krepiti vaše zadovoljstvo z nami. Povezani članki:
[ZAHVALA] 1000-krat hvala za zaupanje in sodelovanje 25. sep. 2017 Novice V skupini stroka.si smo ponosni na zaposlene, ki s svojo strokovnostjo in predanostjo gradijo s strankami odlične poslovne odnose. Veseli in ponosni smo, da lahko pri več kot 1000 kupcih udejanjamo vizijo IT ljudem, kar pomeni, da želimo pri naših strankah pomagati prav vsem zaposlenim k bolj učinkovitemu, ustvarjalnemu in kreativnemu delu. Prizadevamo si, da z najnovejšimi tehnologijami olajšamo delo zaposlenim v podjetjih in z inovacijami še izboljšamo njihov nastop na trgu. S strankami gradimo dolgoročna partnerstva in kot je zapisal g. Primož Kokalj, generalni direktor podjetja Etiketa, d.d.:« Pri iskanju rešitve za vzpostavitev sistema upravljanja s strankami nas je pri Skupini stroka.si prepričal predvsem inovativni poslovni model. Za rešitev smo se lahko odločili z zelo majhnim tveganjem, saj ni bilo potrebnih nobenih investicij v infrastrukturo, storitev v oblaku pa nam je nudila prav nujno potrebno dosegljivost informacij vsepovsod. Seveda so k odločitvi pripomogle odlične reference in dobro poznavanje najnovejših trendov na področju informacijske tehnologije, na drugi strani pa tudi vživetje v naše potrebe in motiviranost prodajnega osebja. Po dobrem letu uporabe ocenjujemo, da smo dosegli prav to kar smo želeli, vidimo pa, da bomo v prihodnosti s Skupino stroka.si lahko zgradili še marsikatero dobro zgodbo.« Izredno veseli smo vseh prijaznih in spodbudnih besed s strani naših strank. Njihovo zadovoljstvo pa dnevno tudi spremljamo s t.i. klici zadovoljstva, s katerimi preverjamo zadovoljstvo strank s prav vsakim projektom ali servisnim zahtevkom. Na ta način se lahko hitro in učinkovito odzovemo na morebitne dodatne izzive ali zahteve strank. V podjetju deluje tudi visoko organizirana služba za reševanje zahtevkov - Help Desk služba, ki omogoča nadzorovano reševanje kakršnikoli situacij, povezanih s storitvami Skupine stroka.si, kot so dodatna naročila, prijave napak ali reklamacije. Najlepša hvala za uspešno sodelovanje. Še naprej se bomo trudili zagotavljati visok nivo strokovnosti storitev in s tem še krepiti vaše zadovoljstvo z nami. Povezani članki:
Tags Digitalna transformacija Osebna produktivnost Spletne rešitve PANTHEON Office 365 Power BI Poslovna analitika Novice Informacijska infrastruktura BPS
Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti 28. mar. 2024 9. Kongres podjetništva: krepitev slovenskega podjetniškega ekosistema 27. mar. 2024 POSLOVNI TEHNOLOG za ERP PANTHEON - M/Ž 14. mar. 2024 Pretvarjanje podatkov v konkurenčno prednost 7. mar. 2024 Prihodnost delovnih mest 5. mar. 2024
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.