5 ključnih trendov za spletne trgovine v letu 2022

5 ključnih trendov za spletne trgovine v letu 2022

V zadnjih 2 letih je spremembam v okolju primerno prišlo do velikega porasta spletnega nakupovanja in razvoja spletnih trgovin. Če je kdo morda pomislil, da bo tega s koncem epidemičnega obdobja konec in da je pomembno le, da mu je v zadnjem času uspelo postaviti spletno trgovino, pa se je močno uštel. »E-commerce« se namreč še naprej razvija s svetlobno hitrostjo, zato si nikakor ne smete dopustiti, da ostanete za konkurenco.

Da temu res ne bo tako, je naša izkušena ekipa na enem mestu zbrala 5 trendov za spletne trgovine v letu 2022, ki jih je po njenem mnenju nujno potrebno zasledovati za uspešno prodajo preko spleta. Že glede na rezultat Mastercardove raziskave za poletje 2021, ki pravi, da kar tri četrtine Slovencev (76 %) nakupuje prek spleta, nam verjetno ni potrebno posebej poudariti, zakaj se z branjem splača nadaljevati (Vir: Mastercard).

Vse o izdelavi spletne trgovine »

1. Enostaven in hiter nakup

Tempo sodobnega življenja ne dopušča, da bi za nakup izdelkov široke potrošnje zapravljali ure časa. Ko kupec začuti potrebo po novem izdelku svoje najljubše znamke, mu moramo omogočiti, da celoten nakup opravi v nekaj sekundah.

V primeru, da pred zaključkom nakupa od kupca zahtevamo še druga dejanja (npr. registracija, pop-up obvestila, prikaz akcij), tvegamo, da si bo premislil in zapustil našo spletno trgovino. Namesto tega mu raje ponudimo možnost prijave preko družbenih omrežjih (Google, Facebook ipd.). Zelo pomembno je tudi, da mu zagotovimo možnost plačila z njegovim najljubšim plačilnim sredstvom (Mastercard, Visa, PayPal, plačilo po povzetju Apple Pay, Google Pay …).

2. Minimalističen dizajn z načrtovano nakupovalno potjo

Kupca po spletni trgovini popeljemo skladno z načelom manj je več. Hkratno mu moramo ponuditi relativno majhno število grafičnih elementov – izpostavi gre le najpomembnejše kategorije izdelkov, druge pa po potrebi razkriti šele v nadaljevanju.

Trendi za spletne trgovine kažejo, da lahko kupca s premišljeno izpostavitvijo pomembnih delov spletne trgovine lažje prepričamo v nakup, hkrati pa mu olajšamo iskanje ter izbiro artiklov z naprednimi filtri. Prav zato je izjemnega pomena, da naročnik izdelave spletne trgovine svoje ciljne kupce pozna do potankosti in razume, kako razmišljajo. Le tako lahko namreč tekom projekta določimo ustrezne filtre (velikost, barve, proizvajalec, znižanje …) ter vzpostavimo kakovosten iskalnik, ki bo kupcu pomagal najti točno tiste izdelke, ki ga zanimajo.

Skratka … Spletna trgovina mora s kupci komunicirati tako kot vaš najboljši prodajalec v fizični trgovini!

3. Interaktivna predstavitev izdelkov

Pri predstavitvi izdelkov v ospredje prihajajo novi, interaktivni načini. Ob že vsem poznani video predstavitvi se vse bolj uveljavlja predstavitev z razširjeno resničnostjo. Ta nam omogoča, da posamezne izdelke (npr. pohištvo, oblačila, obutev) na sebi ali v prostoru pomerimo, ne da bi za to morali obiskati fizično trgovino.

Tehnologija AR vam omogoča, da izdelke preizkusite že pred nakupom.

Skladno s tem trendom smo kupcem naše stranke omogočili, da si s pomočjo povezovanja mobilne aplikacije in kamere na telefonu v svoj dom postavijo izbrano svetilo, kar jim pomaga pri lažji izbiri.

4. Personalizirana ponudba

Svojo ponudbo lahko ob uporabi umetne inteligence in podatkov, ki jih prejmemo od uporabnikov (najljubša znamka, velikost, stil, spol, starost …), oblikujemo po meri in jim že takoj ponudimo izdelke, ki jih zanimajo. Temu primerno je prav tako potrebno prilagoditi sporočila, ki jih uporabnikom postrežemo preko podpornih kanalov komuniciranja.

Kako lahko to ponazorimo na enostavnem primeru? V primeru, da naša trgovina ponuja športne pripomočke in dopolnila, moramo »fitneserju«, ki mesečno naroča prehranska dopolnila, slednja ponuditi že v začetnem pogledu (skupaj z drugimi pripomočki za fitnes, ki bi ga morda lahko zanimali), o naši ponudbi v izbranih kategorijah pa ga obveščati tudi preko drugih kanalov.

5. Medsebojna povezanost prodajnih kanalov

Spletna trgovina je nenazadnje del celotnega poslovnega sistema. S sodelovanjem različnih prodajnih kanalov je treba kupce spremljati na vsakem koraku, na kar smo nenazadnje nakazali že v nekaterih prejšnjih korakih. Uveljavljena in preverjena izbira, da na spletno trgovino pripeljemo kar se da veliko potencialnih kupcev, je vsekakor kombinacija organskega (SEO) in plačljivega prometa (Google oglaševanje).

Med novejšimi kanali gre izpostaviti možnost kupovanja preko družbenih omrežij. Enoznačnega odgovora na vprašanje, katere kanale za digitalni marketing bodo najbolje delovala pri podpiranju vaše spletne trgovine, ni, svetujemo pa vam predvsem, da ne pozabite na testiranje, podrobno spremljate rezultate po različnih kanalih ter sprejemate argumentirane odločitve, sočasno pa seveda spremljate trende.

Instagram vam ponuja možnost za preprost nakup izdelkov vaših najljubših znamk.

Ker verjamemo, da je vsem spremembam ob napornem tempu dela zelo težko slediti, pa vam bomo z veseljem priskočili na pomoč. Še več o vseh storitvah na področju spletnih trgovin, ki jih izvajamo, pa izvedite tukaj.

Pišite nam in skupaj bomo našli rešitev, s katero bomo vaše digitalno poslovanje popeljali na višji nivo.

Zaupajte nam svoj izziv »

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.