[MEDNARODNA PANTHEON KONFERENCA] Zakaj ne bi delali lažje in hitreje ter bili bolj učinkoviti?

[MEDNARODNA PANTHEON KONFERENCA] Zakaj ne bi delali lažje in hitreje ter bili bolj učinkoviti?

Imate v podjetju veliko orodij, ki bi vam delo morala olajšati, pa vam v resnici ne pomagajo? Če v podjetju uporabljate program Pantheon in informacijsko okolje za podporo vašega poslovanja - Office 365 ter veliko namenskih poslovnih in informacijskih sistemov, je čas, da jih med seboj smiselno povežete in si s tem zagotovite učinkovitejše poslovanje. V Skupini stroka.si bomo tudi letos sodelovali na Pantheon konferenci, kjer bomo s prikazi v okviru razstavnega prostora konference, predstavljali rešitve, ki lahko olajšajo in pohitrijo delo zaposlenim v financah, računovodstvu, proizvodnji in vodilnim v podjetju ter s tem izboljšajo poslovanje podjetja in njegovo konkurenčno vlogo na trgu. 

Poročanje in analitika v proizvodnji 

Na primerih iz prakse vam bomo predstavili OEE dashboard (OEE kazalnik v Pantheonu - čemu je namenjen, kako zagotoviti ustrezne vire podatkov … ) in v živo pokazali, kako so lahko vaši podatki iz Pantheona prikazani na izredno slikovit in vizualno privlačen način ter kako si lahko zagotovite pripravo poročil povsem samodejno, hitro in preprosto.   

Rešitve za še učinkovitejšo prodajo, ki se odlično povezujejo s programom Pantheon

Lahko boste izvedeli več o aplikaciji za hitro blagajniško poslovanje na frekventnih maloprodajnih mestih – SBGpos, ki je odlično povezljiva s programom Pantheon in idealna za uporabo na terenu (komercialisti, trgovski potniki), saj nemoteno deluje tudi v primeru izpada spletne oz. mrežne povezave (offline). 

Ne zamudite tudi predstavitve celostne rešitve za spletno prodajo, integrirane s sistemom PANTHEON, ki poteka v obeh smereh popolnoma samodejno. V povezavi teh dveh sistemov se prenašajo tako nabor podatkov, vezanih na prodajni program (opisi, cene, pogoji, zaloge), avtomatiziran je sistem obdelave naročil (prenos naročil iz spletne trgovine in samodejno knjiženje, izmenjava pa poteka tudi na nivoju uporabnikov – obstoječi kupci in posledično vsa zgodovina naročil, pogojev … ), upravljanje promocijskih tržnih aktivnosti in vseh drugih zadev, povezanih z izdelki, urejamo v PANTHEON-u. 

Pantheon konferenca postaja mednarodna ter 2-dnevna in se iz Ljubljane seli v Portorož. Naslov letošnje konference, ki bo 16. in 17. novembra 2017, je "Digitalna preobrazba s PANTHEON-om". 

Več o konferenci si preberite TUKAJ

Zakaj smo v Skupini stroka.si vaši najboljši partnerji za področje programa Pantheon?

  • Visoko usposobljena strokovna ekipa podpornih strokovnjakov.
  • Dolgoletne izkušnje na področju implementacij in vzdrževanja celotnih ERP sistemov.
  • Razvoj dodatnih funkcionalnosti in modulov "na ključ."
  • Datalab Premium Partner.
  • Več kot 400 zadovoljnih Pantheon uporabnikov.
  • Visoko organizirana Help desk podporna služba.

Spoznajte še:

Povezani članki:

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.