Vzpostavitev novega HelpDesk sistema

Skupina stroka.si se že od nekdaj zavzema za čimbolj učinkovito in transparentno posredovanje naših produktov in storitev. Da bi to lahko uresničevali tudi še v prihodnje, smo se odločili nadgraditi naš obstoječ HelpDesk sistem za evidenco zahtevkov strank. Ključna aspekta nadgradnje sta nova aplikacija, ki omogoča do sedaj najhitrejše vnašanje zahtevkov v novo vzpostavljen SharePoint Online portal (del Office 365 paketa) in poenoten šifrant strank, ki se črpa iz Maximizer CRM-a.
Aplikacija je zasnovana tako, da večino potrebnih informacij o stranki, ki prijavlja zahtevek, prenese preko spletnih storitev, ki so vezane na našo CRM bazo oz. bazo, ki je del našega sistema za skrb za odnose s strankami. Tako se posledično zahtevek v sistem shrani z minimalnim naporom in hkrati zmanjša možnost napake pri vnosu.

Aplikacijo smo razvili kot »autohosted« LightSwitch aplikacijo, ki se namesti neposredno na SharePoint Online strežnik (oblak) in se izvaja kar v brskalniku.

Screen1 Screen2

Povezani članki:

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.