Vzpostavitev novega HelpDesk sistema 7. avg. 2013 Novice Skupina stroka.si se že od nekdaj zavzema za čimbolj učinkovito in transparentno posredovanje naših produktov in storitev. Da bi to lahko uresničevali tudi še v prihodnje, smo se odločili nadgraditi naš obstoječ HelpDesk sistem za evidenco zahtevkov strank. Ključna aspekta nadgradnje sta nova aplikacija, ki omogoča do sedaj najhitrejše vnašanje zahtevkov v novo vzpostavljen SharePoint Online portal (del Office 365 paketa) in poenoten šifrant strank, ki se črpa iz Maximizer CRM-a. Aplikacija je zasnovana tako, da večino potrebnih informacij o stranki, ki prijavlja zahtevek, prenese preko spletnih storitev, ki so vezane na našo CRM bazo oz. bazo, ki je del našega sistema za skrb za odnose s strankami. Tako se posledično zahtevek v sistem shrani z minimalnim naporom in hkrati zmanjša možnost napake pri vnosu. Aplikacijo smo razvili kot »autohosted« LightSwitch aplikacijo, ki se namesti neposredno na SharePoint Online strežnik (oblak) in se izvaja kar v brskalniku. Povezani članki:
Vzpostavitev novega HelpDesk sistema 7. avg. 2013 Novice Skupina stroka.si se že od nekdaj zavzema za čimbolj učinkovito in transparentno posredovanje naših produktov in storitev. Da bi to lahko uresničevali tudi še v prihodnje, smo se odločili nadgraditi naš obstoječ HelpDesk sistem za evidenco zahtevkov strank. Ključna aspekta nadgradnje sta nova aplikacija, ki omogoča do sedaj najhitrejše vnašanje zahtevkov v novo vzpostavljen SharePoint Online portal (del Office 365 paketa) in poenoten šifrant strank, ki se črpa iz Maximizer CRM-a. Aplikacija je zasnovana tako, da večino potrebnih informacij o stranki, ki prijavlja zahtevek, prenese preko spletnih storitev, ki so vezane na našo CRM bazo oz. bazo, ki je del našega sistema za skrb za odnose s strankami. Tako se posledično zahtevek v sistem shrani z minimalnim naporom in hkrati zmanjša možnost napake pri vnosu. Aplikacijo smo razvili kot »autohosted« LightSwitch aplikacijo, ki se namesti neposredno na SharePoint Online strežnik (oblak) in se izvaja kar v brskalniku. Povezani članki:
Tags Digitalna transformacija Osebna produktivnost Spletne rešitve PANTHEON Office 365 Power BI Poslovna analitika Novice Informacijska infrastruktura BPS
Pomen povezovanja 17. apr. 2024 Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti 28. mar. 2024 9. Kongres podjetništva: krepitev slovenskega podjetniškega ekosistema 27. mar. 2024 2024: Svetlo. Razvojno. Prodorno. 1. dec. 2023 2. Festival podjetništva 24. nov. 2023
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.