Integracija nove spletne trgovine z lastnim ERP-jem za učinkovito B2B in B2C prodajo

Integracija nove spletne trgovine z lastnim ERP-jem za učinkovito B2B in B2C prodajo

»Potrebovali smo spletno trgovino, ki bo povezana z našim lastnim ERP-jem, interno rešitvijo, ki jo nenehno nadgrajujemo. S strokovnjaki Skupine stroka.si smo dobili partnerja, ki obvlada integracije in nam je zagotovil stabilen ter razširljiv sistem.«

Urška Debevec,  CFO, Q-BRICKS d.o.o.

Znamka Q-BRICKS® ima 40-letne korenine. Temelji na razvoju in inženirskem znanju Daniela Bisella, ki je z LEGO kockami združljive kocke razvil po poteku patentov danskega velikana. Najprej so jih izdelovali v Italiji, kasneje v Sloveniji. Ko se je odločil za upokojitev, sta znanje in patente prevzela njegova slovenska proizvodna partnerja Jaka Bizjak in Urška Debevc, ki sta ustanovila podjetje Q-BRICKS d.o.o. ter poleg proizvodnje prevzela še razvoj, trženje in prodajo.

Slabost podedovanega sistema

V slovenskem vodstvu so hitro ugotovili, da obstoječa rešitev ne zagotavlja brezhibnega delovanja spletne prodaje in da bo potrebna nadgradnja ter razširitev funkcionalnosti. Dodatno težavo je predstavljalo dejstvo, da je ponudnik in razvijalec rešitve bilo italijansko podjetje, ki mu je že komunikacija v angleščini predstavljala prepreko, slovensko pa seveda ni govoril nihče. Posledično je uvedba sprememb trajala predolgo, popravki oziroma reklamacije pa še dlje. Ob tem je spletna trgovina podpirala zgolj nakupe končnih uporabnikov, ni pa bila primerna za dobavo trgovcem, saj denimo ni omogočala niti prilagoditve števila naročenih artiklov.

V Q-BRICKS so si strategijo spletnega nastopa zastavili dolgoročno. Njihova želja je bila, da dobijo platformo, ki je nadgradljiva, povezljiva z njihovim ERP sistemom, jo lahko obiskovalci uporabljajo na interaktiven način in jim ves čas ponuja nekaj novega. Recimo, imeli so ambicije, da kupcem ponudijo nove interaktivne storitve, ki uporabnikom omogočajo igro s kockami že na spletni strani, vključno s pripravo kompleksnih struktur ter pripravo načrtov zanje, česar obstoječa tehnologija spletne strani in trgovine ni podpirala.

Integracija sistemov

Pri razvoju nove rešitve je bilo Q-BRICKS-u ključno, da novo spletno rešitev povežejo (integrirajo) z lastnim ERP-jem, kar jim bo omogočilo samodejno izmenjavo podatkov in izvedbo naročil ter zagotavljalo podporo pri lastnemu razvoju. Domač sistem ERP je plod lastnega dela in razvoja, tako da je povsem prilagojen potrebam podjetja in hkrati gonilo razvoja novih storitev. Tako je bilo pri izbiri ponudnika za spletno trgovino osrednjega pomena, da ima znanje in izkušnje na področju integracije različnih sistemov ter kakovostno in odzivno podporo.

Skupina stroka.si je med vodilnimi na tem področju, tako v Q-BRICKS pojasnjujejo, da odločitev ni bila posebej težka, ponujena rešitev spletne trgovine NopCommerce pa je odkljukala vse zahtevane potrebe po funkcionalnostih. Izbor je bil zaključen marca s ciljem, da nova spletna trgovina zaživi s septembrom, vendar je zaradi zahtev po dodanih funkcionalnostih in premišljenemu dodatnemu piljenju uporabniške izkušnje implementacija trajala nekoliko dlje. V Q-BRICKS so prepričani, da je bila ta odločitev modra, saj je ob zagonu res vse delovalo tako, kot so želeli in brez težav. To so namreč zelo kmalu tudi preizkusili med črnim petkom, ko število naročil poskoči v nebo, sploh pri izdelkih, kot so igrače.

Spletna trgovina, ki že prinaša rezultate

Nova spletna trgovina je v prvi vrsti zmanjšala količino dela, saj ne podpira zgolj prodaje končnim uporabnikom, temveč tudi trgovcem, ki naročajo večje količine izdelkov, tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Zaradi integracije s sistemom ERP ni potrebe po ločenih vnosih naročil, kar omogoča prihranek časa in odpravi možnost napak. Ob tem pa tudi odpravi morebitne jezikovne prepreke, saj večina naročil izdelkov Q-BRICKS potuje v tujino, predvsem v Nemčijo, Francijo, Avstrijo in Švico.

Uvedba rešitve NopCommerce je elegantno zagotovila tudi podporo širokemu naboru plačilnih sredstev. Medtem, ko je prejšnja spletna trgovina podpirala zgolj plačilo prek nakazila na bančni račun in PayPal, so v Q-BRICKS tako dobili tudi pogosto zaželeno možnost plačevanja s kreditnimi karticami, zraven pa še možnosti obročnega odplačevanja ter Apple Pay in Google Pay.

Slednji dve možnosti postajata še posebej koristni za mobilne uporabnike, saj analitika obiska kaže, da skoraj tri četrtine uporabnikov spletno trgovino obiskuje iz mobilnih naprav – pametnih telefonov in tablic; ti uporabniki najpogosteje obiskujejo spletno stran v zgodnjih večernih urah. To so predvsem domači, končni uporabniki, ki predstavljajo okrog polovico prometa, v času pandemičnih zaprtij javnega življenja pa so predstavljali prek 70 odstotkov prodaje.

 

Spletna trgovina za trgovce, ki želijo prodati več»

 

Razvoj spletne trgovine v prihodnje

Vzpostavitev spletne trgovine ni končni cilj, temveč jo v Q-BRICKS vidijo kot eno od stopnic razvoja.

Kot razlaga finančna direktorica Urška Debevec, zdaj razvijajo napredne rešitve, ki bodo kupcem omogočile veliko več kot zgolj nakup kock. Z modulom »Urejevalnik« bo uporabnik lahko na spletni strani sestavljal strukture iz kock in nato dobil možnost, da kupi paket z izbranimi kockami ter si zanje natisne načrt. Urejevalnik so razvili sami, v Skupini stroka.si pa so poskrbeli za integracijo te kompleksne rešitve v spletno trgovino. Od Urejevalnika si v Q-BRICKS veliko obetajo, predvsem pa skušajo otrokom približati ustvarjalnost, ki jo takšne kocke vzpodbujajo.

 

Preverite še ostale študije primerov »

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.