PracticeMED - inovativna platforma za večjo učinkovitost zdravstvenih ustanov

Osredotočanje na delo, izboljšanje zadovoljstva osebja, prihranek časa in denarja.

Zdravstvenim delavcem platforma omogoča sistematično, pregledno in transparentno razvrščanje po deloviščih, izboljša pogoje dela ter stopa v smer reševanja kadrovske problematike.

Izziv

  • urniki v bolnišnicah se še vedno pišejo in urejajo skozi Excel, e-pošto, tel. klice
  • veliko dnevne birokracije, sprememb, ki jim je potrebno slediti
  • preobremenjenost in slabi delovni pogoji
  • pomanjkanje in beg nezadovoljnega kadra
  • daljše čakalne vrste za paciente

Rešitev

  • Zdravstvenemu osebju omogoča, da se osredotoča na svoje delo
  • Strukturira delovne procese
  • Debirokratizira delo
  • Ohranja in pospešuje workflow
  • Z boljšo organizacijo dviguje kakovost komunikacije in prispeva k večjemu zadovoljstvu zdravstvenih delavcev

Pozitivni učinki produkta

  • povečano zadovoljstvo zaposlenih
  • povprečen prihranek 455 ur / osebo / leto 
  • 90 % manj napak
  • prihranjen bruto znesek 70.000 € / leto / vodjo oddelka

Struktura rešitve

  • Planiranje odsotnosti: redni delovni čas
  • Planiranje dosegljivosti: upoštevanje želja zaposlenih
  • Razporejanje: letno, mesečno, dnevno - vse informacije na enem mestu
  • Razporejanje: real-time feedback, podpisane verzije s sledljivostjo sprememb
  • Planiranje operacij: elektivne, nujne in onkološke na enem mestu (kirurgija)
  • Predaja službe: strukturiran, digitalen zapis

Kompatibilnost

PracticeMED platforma je kompatibilna z vsemi ostalimi informacijskimi ali zdravstvenimi sistemi (HIS, PowerBI ...), kar omogoča povezljivost podatkov.

Vpogled uporabnika

Zakaj izbrati Skupino stroka.si?

usposobljenost

Strokovnost in usposobljenost

70+ vrhunskih informacijskih in poslovnih strokovnjakov zagotavlja profesionalno uvedbo programske opreme. Za kvalitetno opravljanje storitev vzpostavitve, podpore in razvoja nas je Microsoft že trikrat nagradil z nazivom "Partner of the Year" v Sloveniji
podpora

Celovita podpora in vzdrževanje

Visoko kakovostno vzpostavljen HelpDesk sistem naročnikom omogoča “All-in-one” servis za podporo poslovanja. Poleg kvalitetne podpore ponujamo tudi dodatna izobraževanja za uporabo orodij in večanje učinkovitosti zaposlenih
office365

Dodatne rešitve na Microsoft 365

Na podlagi izkušenj na trgu smo razili dodatne poslovne rešitve na platformi Microsoft 365, ki jih lahko podjetje oz. uporabniki takoj pričnejo uporabljati. Na voljo so preproste, a učinkovite rešitve za podporo prodaji (CRM), vodenju projektov, vodenju servisa, organizaciji dokumentacije podjetja, itd.

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.