Sodelovanje, varnost in rast

Sodelovanje, varnost in rast

Večina podjetij se vsakodnevno srečuje z obsežno količino podatkov in dokumentov, kar zahteva vzpostavitev enostavnega in učinkovitega sistema organizacije. Potreba po zanesljivem, razširljivem in prilagodljivem sistemu za upravljanje podatkov postaja vedno bolj nujna, a hkrati tudi kompleksna.

SharePoint, ena vodilnih low code to no-code platform, omogoča podjetjem vzpostavitev varnega in enostavnega okolja za organizacijo podatkov. Sposobnost ustvarjanja notranjih spletnih mest, obvestil in delovnih tokov, nudi optimalno prilagajanje potrebam posameznega podjetja. Rešitev tako presega zgolj shranjevanje dokumentov, saj je osnova za učinkovito sodelovanje in izboljšuje delovne procese.

Pravzaprav se je SharePoint v zadnjih letih uveljavil kot temelj upravljanja organizacijskih podatkov. Glede na nedavno študijo (AIIM), približno 85 % podjetij s seznama Fortune 500 na svetu uporablja SharePoint za vse svoje organizacijske in sodelovalne procese. Skupno ga po vsem svetu uporablja približno četrt milijona podjetij.

Platformo lahko uporabite za ustvarjanje notranjega spletnega mesta ali intraneta za vašo organizacijo, izmenjavo novic in obvestil, zagotavljanje dostopa do dokumentov, pravilnikov in postopkov podjetja ter spodbujanje sodelovanja med člani ekipe.

Sodelovanje kot ključ do uspeha

Sodelovanje z uporabo SharePointa je lahko:

1. Skupinsko

Rešitev SharePoint ponuja virtualni delovni prostor z dostopom samo za uporabnike, ki jim je dostop dovoljen in nudi različne vrste dostopov glede na naloge in delovno mesto.

2. Sodelovanje na ravni podjetja

Intranet je jedro pristopa k sodelovanju na ravni celotnega podjetja. Zaposleni iz različnih oddelkov med seboj komunicirajo z orodji za takojšnje sporočanje, blogi in diskusijskimi forumi.

MS SharePoint se tradicionalno uporablja kot orodje za upravljanje z dokumenti, sistem za upravljanje vsebine (CMS) ali za vzpostavitev poslovnega intraneta. Prav tako se odlično povezuje z drugimi sistemi podjetja, kot so orodja za načrtovanje virov podjetja in vmesniki za upravljanje odnosov s strankami (CRM).

Okrepite sodelovanje  >>

6 razlogov, zakaj bi vsako podjetje moralo uporabljati SharePoint

1. Boljše upravljanje podatkov

Omogoča centralizirano shranjevanje, urejanje in deljenje dokumentov, kar olajša iskanje in dostop do informacij za vse zaposlene.

2. Varnost in skladnost podatkov

Ponuja robustne varnostne funkcije za zaščito občutljivih podatkov in zagotavljanje skladnosti s predpisi. Če so podatki izredno pomembni za vaše podjetje, bi bilo vredno porabiti denar za njihovo varnost.

3. Sodelovanje

Olajša sodelovanje med zaposlenimi znotraj podjetja, ne glede na to, kje se nahajajo.

4. Prilagodljivost

Lahko se prilagodi specifičnim potrebam vsakega podjetja z uporabo dodatkov in integracij.

5. Avtomatizacija procesov

Uporablja se za ustvarjanje delovnih tokov za avtomatizacijo ponavljajočih se nalog.

6. Centralizirano upravljanje

Ima osrednjo upravljalno konzolo, ki skrbniku(-om) ponuja enostaven dostop do vseh funkcij aplikacije preko ene same nadzorne plošče (varnostne nastavitve, varnostno kopiranje in obnovitev ter splošne nastavitve aplikacije).

Kako z uporabo skupka Microsoftovih orodij za učinkovito sodelovanje uspešno sodelujejo v podjetju Weiler Abrasives spoznajte v članku: Weiler: S celotnim spletom Microsoftovih orodij do maksimalne učinkovitosti.

Zbirka namenskih rešitev za produktivnejše delo

Na podlagi izkušenj, ki smo jih pridobili v različnih podjetjih, smo v Skupini stroka.si pripravili zbirko namenskih rešitev Solutions 365, ki lahko podjetjem digitalizirajo del poslovnih procesov ali informatizirajo pisarniško poslovanje. Vzpostavitev rešitev v vašem podjetju je hitra, rezultati pa se kažejo v obliki:

  • zmanjšanja administrativnega dela,
  • pohitritve delovnih procesov,
  • večje kreativnosti zaposlenih.

Kako do produktivnejšega dela?

Spoznajte rešitve, ki prav vsakemu podjetju pohitrijo in olajšajo delo:

  • Vstopna točka podjetja: osrednje spletno mesto in osnovni vir informacij za zaposlene, da lahko svoje delo opravljajo hitro in učinkovito.
  • SharePoint Enotna baza strank: centralno vodena skupna urejena baza (adrema) vaših strank, ki je dostopna vsem pristojnim zaposlenim.
  • Mini CRM: preprosto orodje za vodenje in nadzor nad prodajnimi priložnostmi v vašem podjetju.
  • Mini projektno vodenje: preprosto vodenje in nadzor nad projekti ter vzpostavitev boljšega pregleda nad časovnicami tekočih projektov.
  • Vodenje sestankov: rešitev za pregledno in profesionalno vodenje sestankov, s pregledom na izvedbo dogovorjenih aktivnosti.
  • Upravljanje s ponudbami: rešitev za pripravo, shranjevanje in upravljanje ponudb, ki jih podjetje izda strankam. Omogoča hiter zagon enotne predloge (Word, Excel), urejanje in shranjevanje v enotnem arhivu.
  • Potni nalogi: digitaliziran proces vnosa in obravnave potnih nalogov zaposlenih. Spremljanje in dokazovanje službenih potovanj ter upravičenosti do povračila stroškov je preprosto.
  • Upravljanje ukrepov - ISO: preprosto informacijsko orodje, ki omogoča evidentiranje ukrepov, ki jih je treba izvesti v okviru zapovedi ISO-standarda.
  • HelpDesk: učinkovito orodje za preprosto vodenje servisnih zahtevkov strank. Preprosto evidentiranje zahtevkov in dodeljevanje aktivnosti podpornim osebam za reševanje zahtevkov vaših klientov.
  • Poštna knjiga: mini knjiga prejete in izdane pošte je preprosto, a zelo učinkovito orodje za upravljanje prejetih in izdanih dokumentov vaše organizacije.

Odprite vrata poslovni uspešnosti podjetja in zaposlenih

Bistvena prednost rešitev SharePoint je sposobnost racionalizacije informacij in delovnih tokov s sodelovanjem - porabniki so dobro obveščeni in organizirani. V dobi, ko je za preživetje podjetja ključnega pomena, da ostane v koraku s časom so orodja za sodelovanje nujna za uspeh podjetja.

Deluje kot osrednje vozlišče za vse komunikacije v podjetju in izmenjavo podatkov preko zasebnega spletnega portala. Vsebuje vse, kar zaposleni potrebujejo, da ostanejo povezani, komunicirajo z vsemi oddelki in ostanejo organizirani. Platforma tako zagotovi boljšo organiziranost in mobilnost ter agilnejše zaposlene.

Z intranetom lahko vse te stvari spravite na eno mesto, da se zaposleni lahko po njih orientirajo in so čim bolj produktivni.

Naš glavni cilj je pomagati strankam, da delajo učinkoviteje in dosegajo še boljše rezultate. Če ste naročnik storitve Microsoft 365, lahko v Skupini stroka.si ustvarimo uporabniku prijazen intranet, prilagojen individualnim potrebam vašega podjetja.

"S Skupino stroka.si že več let odlično sodelujemo pri razvoju intranetne strani v okolju SharePoint Online. V sklopu slednje smo digitalizirali več manjših procesov podjetja, kot so aplikacija za upravljanje z gosti eVratar, CRM sistem in različni delovni tokovi (npr. potrjevanje sklepov direktorja, zahteve za storitve …). Z izvajalci prav tako pripravljamo zahtevna poročila v orodju Power BI, ki podjetju olajša rudarjenje po podatkih in pomaga pri sprejemanju odločitev. Ob tem se je predstavilo in kasneje implementiralo še rešitvi Power Automate za avtomatizacijo procesov in Power Apps za razvoj preprostih aplikacij. Vsa našteta orodja skupaj tvorijo veliko platformo Microsoft Power Platform.” Jure Gorjup, direktor IT-ja, Weiler Abrasives EMEA

Želite izvedeti več?

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.