Prenova spletne strani in njeni rezultati [študija]

Prenova spletne strani in njeni rezultati [študija]

Sam svoj izvajalec in potem še zadovoljna stranka? Zanimivo.

Ker smo podjete, ki se ukvarja s spletnimi rešitvami, svojim strankam radi obljubljamo precejšnje premike, ko gre za vidnost oz. prepoznavnost v spletni javnosti. Nekaj časa nazaj smo prenovili tudi lastno spletno stran in čas je, da predsatvimo rezultate in dosežene cilje.

Da so podatki kar najbolj pošteni, smo iz rezultatov izločili vse naše zaposlene, ki bi sicer k obisku precej prispevali, zato pri obiskovalcih filtriramo IP naslov našega podjetja. 

Pripravljeni? Pa pojdimo.

Najprej k splošnemu vtisu, ki ga beleži naša prodaja. Za osrednji cilj smo si namreč zadali, da mora spletna stran služiti kot dodatni prodajni kanal za naše izdelke in storitve. Njihovi podatki kažejo, da se je število povpraševanj v tem času dvignilo za dobro tretjino. Se je pa dodobra preobrnilo razmerje med sledmi (leadi) in priložnostmi, slednjih je v merjenem obdobju oktober 2019 – februar 2020 več za kar 75 odstotkov.

Več obiskovalcev – večji potencial

Kaj pa podatki iz Google Analytics? V tem času nam je število obiskovalcev glede na enako obdobje lanskega koledarskega leta zraslo za 418 odstotkov. Da. Pa ne le to, med njimi nam je uspelo privabiti za 478 odstotkov več takih, ki so na našo spletno stran prišli prvič.

Uspešno načrtovanje uporabniške izkušnje

V obdobju merjenja je povprečen obiskovalec obiskal 2,73 podstrani, kar je nekoliko več kot v prejšnji inkarnaciji, ko je povprečje na eno sejo znašalo 2,25 strani. Razlika v povečanju ogleda strani na sejo za 18 % kaže zlasti na to, da smo uspešno začrtali pot spletnega uporabnika. To pomeni, da smo mu ponudili dovolj zanimive sprožilce za nadaljnje raziskovanje vsebine in spletne strani.

Ko govorimo o izboljšavah uporabniške izkušnje, omenimo še t. i. zapustno stopnjo oz. bounce rate, torej delež obiskovalcev, ki so na stran prišli, pa so se nato iz tega ali onega razloga obrnili – delež takih uporabnikov smo uspešno zmanjšali za dobrih 26 %.

Edini kazalec, kjer beležimo minus, je dolžina povprečne uporabniške seje, ki se je skrajšala za slabih 14 % in trenutno znaša nekaj več kot dve minuti. A pozor. Ob prenovi strani smo vsebine napravili precej preglednejše in razumljivejše, dodali smo tudi sprožilce za nadaljnje raziskovanje spletnih vsebin.

Rezultat je več ogledov strani na sejo ter manjša zapustna stopnja, ko pa govorimo o podaljševanju trajanja same seje, no, tu pa tiči naša priložnost za bodoče izboljšave.

Bolje zapisani pri Googlu

S prenovo se je povsem spremenil tudi naš položaj pri spletnih iskalnikih. Da je temu res tako, povedo podatki o viru prihoda obiskovalcev na spletno stran. V primerjavi z obdobjem pred prenovo se nam je samo obisk prek Googlovega iskalnika povečal za 537 %. Skok je visok, morda kar neverjeten, a dosegljiv. Nam je uspelo z boljšimi besedili, pri katerih smo pazili, da so s svojo vsebino nagovarjala ciljno občinstvo. Drugi dejavnik je bila dosledna SEO optimizacija besedil, zadnji in morda najpomembnejši, če za trenutek pozabimo na skromnost, pa seveda vrhunska tehnična izvedba strani.

Splet ni osamljen otok v oceanu

Kadar nas stranke vprašajo za nasvet, jim najprej položimo na dušo, da zagon prenovljene spletne strani ne sme biti osamljena akcija. Nujno je, da jo pospremijo vse digitalne fanfare, ki jih v podjetju uporabljate.

V prvi vrsti so to mediji in družbena omrežja. Oboje je najmočnejše orodje za dvig obiskanosti in prepoznavnosti. Pri nas je šel odstotek v nebo; od lanskega oktobra je obiska prek družbenih omrežij Facebook in Linkedin za 892 % več.

Kam naprej?

Tortice Googlove analitike, ki jih zadnje tedne gledamo na zaslonih, so takšne, da k njim sodi požirek orošenega šampanjca. Ugotavljamo, da smo s prenovo spletnega mesta več kot presegli svoje cilje. A lovorike smo brž pospravili, čaka nas še veliko dela. Najprej v smeri podaljševanja povprečne seje obiskovalcev. Road map ima veliko alinej, prva med njimi je vsekakor vključitev video vsebin. Od tam pa samo še naprej.

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.