Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti

Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti

V digitalnem okolju, kjer so zasebnost in uporabniške preference vedno bolj pomembne, Google Consent Mode v2 predstavlja ključno orodje za lastnike spletnih mest. Z naraščajočimi predpisi o zasebnosti, kot sta GDPR in direktiva o e-zasebnosti, ter novimi zakonodajami, kot je Digitalni akt trga, je upravljanje soglasij postalo osrednje za ohranjanje zaupanja in spoštovanja podatkov uporabnikov.

Kaj je Google Consent Mode v2?

Google Consent Mode v2 je posodobljena različica orodja, ki ga je razvil Google in služi za upravljanje soglasij glede piškotkov na spletnih mestih. Orodje se je razvilo kot odziv na izzive, povezane z ohranjanjem skladnosti z zakonodajo o zasebnosti, obenem pa omogoča lastnikom spletnih mest, da pridobijo pomembne podatke za svoje oglaševalske kampanje in lažje razumejo obiskovalce njihovega spletnega mesta.

Nove ključne funkcije

Nove in napredne funkcije Google Consent Mode v2 vključujejo dve ključni nastavitvi, povezani z oglasi in personalizacijo: ad_user_data in ad_personalization. Ti nastavitvi omogočata obiskovalcem nadzor nad tem, ali se njihovi osebni podatki pošiljajo Googlu na podlagi njihovega soglasja.

Nastavitev ad_user_data določa, ali se osebni podatki pošiljajo za namene oglaševanja, medtem ko nastavitev ad_personalization nadzoruje, ali se lahko osebni podatki uporabljajo za namene, kot je ponovno trženje (oglaševanje). S tem lastniki spletnih mest pridobijo jasen vpogled v preferenčne nastavitve uporabnikov in lahko ustrezno prilagodijo svoje marketinške strategije.

Zakaj je implementacija Google Consent Mode v2 pomembna?

Implementacija Google Consent Mode v2 je ključnega pomena za lastnike spletnih mest, ki ciljajo na uporabnike v Evropi. Postopek implementacije vključuje določitev najboljšega načina pridobivanja soglasja, konfiguriranje piškotne pasice za zbiranje soglasij, implementacijo Consent Mode v2 in preverjanje implementacije.

Stranem, ki Google Consent Mode v2 ne bodo implementirale, bo Google onemogočil dostop do:

  • zbiranja novih podatkov o uporabnikih iz EEA in UK v storitvi Google Analytics,
  • deljenje novih podatkov o uporabnikih z Google Ads orodjem.

To lahko pomeni, da:

  • ne boste mogli oglaševati novim potencialnim obiskovalcem,
  • bo Google manj učinkovit pri napovedovanju in sledenju konverzij vaših oglasov,
  • se lahko vaša poraba za oglaševanje zaradi manjše učinkovitosti poveča,
  • bi lahko vaše oglaševalske kampanje prinesle slabše rezultate.

Kako vam Google Consent Mode v2 pomaga?

Consent Mode v2 omogoča pridobivanje pomembnih informacij o učinkovitosti kampanj in obnašanju obiskovalcev spletnega mesta na način, ki spoštuje zasebnost uporabnikov. Kljub morebitnim zavrnitvam soglasij omogoča pridobivanje pomembnih podatkov, ki vam omogočajo boljše in bolj natančne vpoglede. To pomeni, da lahko še vedno prejmete dragocene vpoglede v učinkovitost kampanj in vedenjske trende uporabnikov, tudi če vam le-ti ne dajo izrecnega soglasja.

Zaključek

Google Consent Mode v2 predstavlja pomembno orodje za lastnike spletnih mest, ki želijo ohraniti skladnost z zakonodajo o zasebnosti in hkrati pridobiti pomembne podatke za svoje oglaševalske kampanje ter razumeti obiskovalce njihovega spletnega mesta. Implementacija tega orodja omogoča boljše upravljanje podatkov, spoštovanje zasebnosti in razumevanje uporabnikov ter učinkovito upravljanje oglaševalskih strategij.

Za dodatna vprašanja smo vam z veseljem na voljo na elektronskem naslovu ccc@stroka.si ali telefonski številki 02 88 79 780.

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.