Naše znanje + poznavanje trendov = vaš razvoj + konkurenčnost

Naše znanje + poznavanje trendov = vaš razvoj + konkurenčnost

Vedno več malih in srednje velikih podjetij se odloča za zunanjega izvajalca upravljanja infrastrukture. Delo presega zgolj izvajanje nalog – predstavlja tudi skrbniški način sodelovanja, ki se v celoti prilagaja zahtevam in pričakovanjem naročnika.

Čas IT strokovnjaka znotraj podjetja je dragocen in namenjen predvsem vzdrževanju obstoječega sistema, kar predstavlja 86 % njihovega delovnega časa. To delo vključuje zagotavljanje podpore, poizvedb na službi za pomoč uporabnikom, varnostno kopiranje in vzdrževanje sistema. Za inovacije in nove pobude ekipi v povprečju ostane le 14 % časa. Razumevanje delovne obremenitve IT ekipe je bistvenega pomena za optimizacijo njene učinkovitosti in produktivnosti.

Razbremenite svojo IT ekipo >>

Upravljanje infrastrukture je proces zagotavljanja nemotenega delovanja infrastrukture organizacije - strojne opreme, shranjevanja podatkov, operacijskih sistemov, omrežij in komunikacij, programske opreme za podjetja ter internetnih platform. Sliši se preprosto, vendar je seznam nalog, ki so povezane z doseganjem tega rezultata, dolg. Upravljanje infrastrukture si je najlažje predstavljati v treh kategorijah:

1. upravljanje oblačnih storitev vključuje naloge, kot so varnostno kopiranje in obnovitev, načrtovanje zmogljivosti ter spremljanje zmogljivosti shranjevanja.

2. Upravljanje sistema vključuje naloge, kot so nameščanje posodobitev, spremljanje delovanja sistema in nastavljanje ter upravljanje računov.

3. Upravljanje omrežja vključuje naloge, kot so konfiguriranje omrežnih naprav, nameščanje požarnih zidov, spremljanje prometa in odpravljanje težav s povezljivostjo.

Odločitev za zunanjega izvajalca zmanjša stroške in jih strne v fiksno mesečno plačilo. Vsakomesečno natančno poročilo dela naročniku omogoča enostavno razporeditev finančnih sredstev in njihovo olajšano planiranje.

Najboljša rešitev za mala in srednje velika podjetja je storitvena in vzdrževalna pogodba, saj lahko le tako ohranijo delovanje nove infrastrukture na optimalni ravni s hitro podporo. Pogodba o sistemski podpori in vzdrževanju IT infrastrukture omogoča, da se podjetja osredotočijo na ključne poslovne procese, strateške cilje in predvsem na osnovno dejavnost podjetja.

Pametno poslovanje

Približno 70 % podjetij išče zunanje skrbnike za različna področja delovanja. Med njimi je najvišji procent namenjen ravno upravljanju informacijske infrastrukture, s kar 37 %.

Upravljanje infrastrukture lahko podjetju prinese številne koristi, vključno z naslednjimi:

  • zmanjša čas izpada sistema,

  • izboljša odzivni čas,

  • zmanjšuje operativna tveganja,

  • podpira popolno integracijo vseh sistemov,

  • zmanjša stroške zaradi avtomatizacije, boljše učinkovitosti in načrtovanja zmogljivosti,

  • pomaga pri varnosti podatkov.

Podpora zunanjega skrbnika na klik >>

Naloge vsakega skrbnika se razlikujejo zaradi več dejavnikov, kot so velikost in oblika omrežij organizacije ter infrastrukturna komponenta, s katero se ukvarja. Obstaja nekaj splošnih odgovornosti, s katerimi se srečujejo vsi skrbniki:

  • varnost sistema: sistemska varnost zajema vse potrebno za zagotavljanje varnosti infrastrukture, vključno z namestitvijo protivirusne programske opreme in požarnih zidov, izvajanjem dobrih praks glede gesel, šifriranjem občutljivih datotek in komunikacij ter konfiguriranjem opozoril. Spremljanje vsega tega je lahko zapleteno, če ne avtomatizirate postopkov kibernetske varnosti.

  • Standardi in postopki: skrbnik oblikuje in izvaja postopke, ki zagotavljajo, da podjetje pravilno uporablja svojo informacijsko infrastrukturo. Vključujejo tudi stvari kot so usposabljanje in uveljavljanje postopkov vzdrževanja ter varnosti v podjetju.

  • Spremljanje uspešnosti: med priljubljenimi ključnimi kazalniki uspešnosti informacijske infrastrukture so podatki o izpadih (pogostost, povprečni čas do rešitve, skupni čas izpada), shranjevanje in uporaba (izkoriščenost RAM-a, razpoložljiv prostor za shranjevanje) ter zmogljivost omrežja (hitrost prenosa, zakasnitev omrežja).

  • Dokumentiranje in poročanje: uveljavljanje standardov in praks je skoraj nemogoče brez strogega postopka dokumentiranja, s katerim lahko spremljate delovanje različnih elementov infrastrukture (Asset Management).

Naš čas in znanje = vaša rast in razvoj

V Skupini stroka.si nudimo vzdrževanje s strani naše ekipe strokovnjakov, ki so vam na voljo, kadar jih potrebujete. Vsaki pogodbeni stranki je dodeljen skrbnik, ki pomaga pri odpravljanju napak na računalniškem in strežniškem sistemu, uporabi poslovnega programa ter procesih, ob tem pa svetuje glede možnih nadgradenj. Naročnik zato vedno ve, koga poklicati in kaj pričakovati.

Prednosti skrbništva:

  • nižji stroški poslovanja, saj je možnost za izpad delovanja sistema manjša.

  • Stalni kontakt s skupino strokovnjakov, ki vam pomaga pri vašem delu.

  • Hitro odpravljanje težav in preventivna skrb za pravilno delovanje sistema.

  • Hitro in enostavno uvajanje novih rešitev.

Naši strokovnjaki vzdržujejo vso strojno in programsko opremo, hkrati pa pomagajo pri upravljanju ter svetovanju, kako najbolje izkoristiti vašo že obstoječo opremo.

Izkušena ekipa skrbnikov vam je na voljo v optimalnih časovnih okvirih, vedno, kadar jo potrebujete. To vam omogoča, da vaš izziv reši strokovnjak, vi pa se lahko popolnoma posvetite svoji osnovni poslovni dejavnosti in v polnosti svoj čas namenite rasti in razvoju vašega podjetja.

Skrb za IT prepustite nam

Z dolgoletnimi izkušnjami smo s skrbništvom in lastnimi rešitvami pomagali že veliko podjetjem, večina – 77.9 % je s sodelovanjem zelo zadovoljna, 22 % jih je zadovoljnih in le 0.1 % nezadovoljnih.

Skrbi prepustite stroki >>

Nekaj besed zadovoljnih uporabnikov:

V podjetju Cleangrad sodelujemo samo z visoko usposobljenimi strateškimi partnerji. Med njimi je tudi podjetje Stroka produkt, ki nam zagotavlja celovito podporo pri poslovnem kot tudi pri infrastrukturnem vzdrževanju informacijskega sistema. Cenimo, da nam je ves čas na voljo skrbnik, ki pozna naše informacijsko okolje in se hitro odziva na naše želje in potrebe.
Jernej Zupančič, direktor podjetja Cleangrad d.o.o.

»Skrbništvo s strani Skupine stroka.si nam omogoča, da sledimo trendom na področju informacijske tehnologije. Pri iskanju rešitev za naše izzive nam vedno predstavijo različne možnosti in ponudijo dovolj informacij, da lahko sami sprejmemo najboljšo možno odločitev. Všeč nam je njihova hitra odzivnost in celovit pristop pri reševanju težav.«
Simeon Špruk, generalni direktor, Tekstina d.o.o.

»V mednarodni skupini SIKA in podjetjih znotraj korporacije že vsa leta ocenjujemo varnostno in drugo informacijsko infrastrukturo. Odkar sodelujemo s strokovnjaki Skupine stroka.si, ki skrbijo za naš napredek in razvoj na področju informacijske infrastrukture, se redno uvrščamo na vrh lestvice varnosti in posodobljenosti informacijskega sistema v naši regiji.«
Roman Marolt, vodja financ in kontrolinga, skrbnik informacijskega sistema, Sika Slovenia

S Skupino stroka.si uspešno sodelujemo zato, ker je komunikacija z njimi hitra, enostavna in učinkovita, predvsem pa vedno vemo, na koga v podjetju se obrniti. Dolgoletno partnersko sodelovanje med družbama je logična posledica dejstva, da so bile njihove storitve vedno zagotovljene v pričakovanem časovnem roku.
Tomaž Kaiser, direktor podjetja Stroj d.o.o.

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.