Skrbi in skrbništvo je najbolje prepustiti stroki

Skrbi in skrbništvo je najbolje prepustiti stroki

Digitalizacija, ki zadnja leta intenzivno poteka v podjetjih, je temeljito prepihala delovne procese. Za trenutek pomislite, kako ste svoje delo opravljali pred petimi leti in kako ga danes? Najprej, v svojih delovnih urah sedaj zagotovo opravite veliko več dela, kot ste si sploh lahko kdaj predstavljali. Predvsem pa najverjetneje uporabljate drugačno programsko opremo, ki je vedno pogosteje shranjena v oblaku, medtem ko je bila v preteklosti pretežno nameščena na lokalnih strežnikih.

Druga posledica digitalnega napredka je specializacija. Vsakdo se poskuša osredotočiti na svoje lastno delo, postranske ali pomožne storitve opravijo drugi. Pač, ker je tako najbolj optimalno.

V Skupini stroka.si ponujamo veliko število IT in poslovnih rešitev ter storitev. Prodaja ni le postopek, ki se zaključi s potrditvijo ponudbe. Ne. Pričetek projekta je za nas nadgradnja sodelovanja, saj je naša dolžnost, da stvar najprej pripravimo za uporabo, zaposlene seznanimo z njenimi funkcionalnostmi, predvsem pa poskrbimo, da stvar ves čas svoje življenjske dobe deluje kot je treba.

Skrbništvo, koncept prihodnosti

Naša stranka je denimo podjetje Vizija računovodstvo, ki pri svojem delu uporablja celo paleto računovodskih programov, eden od njih je tudi PANTHEON. Poslovni program PANTHEON omogoča precejšen kakovostni preskok v poslovanju, omogoča pa tudi številne dodatne možnosti, ki si jih uporabniki lahko omislijo in z našim sodelovanjem tudi implementirajo. Zato zanj ponujamo celostno skrbništvo. Računovodstvo je namreč področje, kjer poslovni partnerji in  zakonodaja ne poznajo šale.

Ko v Viziji računovodstvo potrebujejo pomoč, morda nasvet, nadgradnjo ali svetovanje, se obrnejo na nas – vse zato, da so do svojih strank učinkovitejši in ažurnejši, kar pomeni, da jim program PANTHEON deluje in ima pravočasno vpeljane vse zakonsko določene spremembe.

"Program Pantheon uporabljam na dnevni ravni. Z njim sem zelo zadovoljna, saj je enostaven, pregleden in vsestransko uporaben. Podpora našega skrbnika na strani podjetja Stroka produkt d.o.o. je vedno pravočasna in pomoč zagotovljena, saj so hitri in učinkoviti."

Jožica Gršič (samostojni računovodja) 

Veliko prednosti …

Nekdo bi nemara ugovarjal, češ, saj imamo v podjetju IT oddelek s sposobnimi in agilnimi zaposlenimi, ki vedno odlično poskrbijo za delovanje sistemov. Drži. Res pa je tudi, da za oskrbovanje velikega števila sistemov potrebujejo tudi široko in zato težko obvladljivo znanje. Za odkritje in odpravo napake bodo administratorji najverjetneje porabili več časa in energije, kot bi bilo potrebno.

Skrbnik, ki ga v Skupini stroka.si določimo za sodelovanje z določenim podjetjem, je strokovnjak na svojem področju. Obenem zelo dobro pozna njihov sistem in postane nekakšna desna roka nosilcev infrastrukture v podjetju. Njegovo delo obsega tudi natančno spoznavanje delovnih procesov pri stranki in spremljanje tehnoloških novosti.

Širina znanja mu omogoča, da svetuje in posreduje tudi na drugih področjih, povezanih s tehnološkim razvojem podjetja. Ko se za kaj takega pokaže potreba, lahko skrbniku pošljemo na pomoč tudi druge strokovnjake našega podjetja, s čimer zagotovimo kar najširše polje znanja pri naslavljanju problemov.

Še več.

Z leti smo v Skupini stroka.si razvili tudi razvejano partnersko mrežo, zaradi česar lahko po potrebi v podjetje stranke pripeljemo tudi znanje partnerskih podjetij, v primeru, da določenih vsebin sami ne pokrivamo.

… ker slabosti odpravljamo sproti

Našim pogodbenim strankam je vedno na voljo ista oseba, zato boste v vsakem trenutku vedeli, koga morate poklicati in kaj lahko pričakujete.

S pomočjo službe za zadovoljstvo strank in enotnega HelpDesk kanala za prijavo zahtevkov bo odziv hiter in storitev učinkovita. Pogodbene stranke Skupine stroka.si in podjetja Stroka produkt d.o.o. imajo namreč dostop do posebnega Help Desk portala – Channel 365, ki pogodbenim strankam omogoča 24/7 nadzor ter samostojen vnos servisnih zahtevkov, napak in reklamacij. Pogodbenim strankam je omogočena tudi možnost 24-urne asistence.

Skrbimo za kakovost odnosov.

Naša Služba za zadovoljstvo, ki je neodvisna in ni vezana na konkretno vsebinsko področje, po vsakem posredovanju pri stranki preveri zadovoljstvo s kakovostjo opravljene storitve in zaposlenega, ki je na primeru delal. Na ta način procese skrbništva nenehno izboljšujemo in nadgrajujemo. Zadnji rezultati kažejo, da je kar 43 odstotkov strank zelo zadovoljnih, 56 odstotkov zadovoljnih in 1 odstotek nezadovoljnih z našimi storitvami.

Čas je, da se tudi vi posvetite tistemu, zaradi česar je vaše podjetje uspešno. Skrbi in skrbništvo pa raje prepustite strokovnjakom Skupine stroka.si. Z veseljem smo dosegljivi na e-poštnem naslovu ccc@stroka.si in tel. št. 02 88 79 780

 

Vizija računovodstvo - podjetnikom prijazen servis

Računovodski servis Vizija uspešno posluje že od leta 1993. Leta 2008 so se združili v delniško družbo, 2015 pa uspešno ustanovili Zbornico za ustanavljanje podjetij, ki je pridobila naziv točke VEM, kjer podjetniki lahko pričnejo svojo pot z odprtjem podjetja. V Viziji več kot 100 redno zaposlenih stalno izpopolnjuje svoja znanja na vseh področjih računovodstva, davkov in poslovnega svetovanja. Sodelujejo z več kot 2000 poslovnimi partnerji, katerim nudijo najboljše računovodske storitve, poslovno in davčno svetovanje. Kvaliteta je njihovo vodilo. Več o podjetju na www.vizija-racunovodstvo.si.  

 

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.