Novi trendi na področju prodaje

"Ko smo spremenili način prodaje, nismo uvedli zgolj drugačnega pristopa prodajalcev, temveč boljše in pametnejše baze z namenom, da bi čas prodajalcev bolje izkoristili. Gradnja takih pametnih baz je bila časovno potratna, veliko časa smo porabili, in ker smo v 21. stoletju, smo iskali ustrezno digitalno orodje, biziSMART je obljubljal natanko to, kar smo želeli."

Tina Anžič, vodja prodaje vsebin, Časnik Finance d.o.o.

Povezani članki:

Tukaj smo za vas

Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.


Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.