[IZBOLJŠANJE POSLOVANJA] Koliko strank (€) ste izgubili danes? 16. dec. 2015 Novice Sama spletna stran že dolgo ni le prvi stik s podjetjem in njegovo ogledalo, temveč predstavlja najučinkovitejše PRODAJNO ORODJE. Vsak obiskovalec je potencialni kupec, ki v morju »najugodnejših cen« in »akcijskih ponudb« išče ustrezno rešitev zase. Ali poznate dnevno število obiskovalcev svoje spletne strani? Koliko od njih je odzivnih - vas kontaktira, pošlje sporočilo, povpraševanje, morda tudi opravi nakup? Podobno kot fizične trgovine in lokali, tudi spletne strani potrebujejo redne osvežitve in prenove,saj se trendi in kupci spreminjajo, prav tako pa tudi njihova povpraševanja in navade. Z zastarelimi spletnimi stranmi, slabo ažuriranimi informacijami in neprilagodljivimi oblikami vas potencialne stranke hitro zabrišejo v pozabo. Na to kažejo tudi najnovejše raziskave po katerih več kot 70% ljudi uporablja brskalnike na svojih pametnih telefonih. Podjetja, ki svojih spletnih strani niso prilagodila tudi mobilnim brskalnikom, so te stranke izgubili. Saj niste med njimi, kajne? STROŠEK ≠ IZGUBA Prenova spletne strani sicer res predstavlja strošek oz. bolje rečeno investicijo, a izogibanje prenovi in vztrajanje pri starih različicah ni le izdatek, temveč izguba. Če boste s prenovljeno spletno stranjo pridobili že skromnih 5 novih kupcev, ki vam v povprečju prinesejo 50 EUR dodane vrednosti, na mesečni ravni nanese že 250 EUR, letno pa kar 3.000 EUR!. Za več informacij o prenovi spletne strani nam lahko pustite sporočilo preko spodnje povezave. Še je čas - Izkoristite posebno DECEMBRSKO UGODNOST in zakorakajte v novo leto z novim prodajnim pripomočkom – spletno stranjo. Da, zanima me več informacij in ugodnosti izdelave spletne strani » Povezani članki:
[IZBOLJŠANJE POSLOVANJA] Koliko strank (€) ste izgubili danes? 16. dec. 2015 Novice Sama spletna stran že dolgo ni le prvi stik s podjetjem in njegovo ogledalo, temveč predstavlja najučinkovitejše PRODAJNO ORODJE. Vsak obiskovalec je potencialni kupec, ki v morju »najugodnejših cen« in »akcijskih ponudb« išče ustrezno rešitev zase. Ali poznate dnevno število obiskovalcev svoje spletne strani? Koliko od njih je odzivnih - vas kontaktira, pošlje sporočilo, povpraševanje, morda tudi opravi nakup? Podobno kot fizične trgovine in lokali, tudi spletne strani potrebujejo redne osvežitve in prenove,saj se trendi in kupci spreminjajo, prav tako pa tudi njihova povpraševanja in navade. Z zastarelimi spletnimi stranmi, slabo ažuriranimi informacijami in neprilagodljivimi oblikami vas potencialne stranke hitro zabrišejo v pozabo. Na to kažejo tudi najnovejše raziskave po katerih več kot 70% ljudi uporablja brskalnike na svojih pametnih telefonih. Podjetja, ki svojih spletnih strani niso prilagodila tudi mobilnim brskalnikom, so te stranke izgubili. Saj niste med njimi, kajne? STROŠEK ≠ IZGUBA Prenova spletne strani sicer res predstavlja strošek oz. bolje rečeno investicijo, a izogibanje prenovi in vztrajanje pri starih različicah ni le izdatek, temveč izguba. Če boste s prenovljeno spletno stranjo pridobili že skromnih 5 novih kupcev, ki vam v povprečju prinesejo 50 EUR dodane vrednosti, na mesečni ravni nanese že 250 EUR, letno pa kar 3.000 EUR!. Za več informacij o prenovi spletne strani nam lahko pustite sporočilo preko spodnje povezave. Še je čas - Izkoristite posebno DECEMBRSKO UGODNOST in zakorakajte v novo leto z novim prodajnim pripomočkom – spletno stranjo. Da, zanima me več informacij in ugodnosti izdelave spletne strani » Povezani članki:
Tags Digitalna transformacija Osebna produktivnost Spletne rešitve PANTHEON Office 365 Power BI Poslovna analitika Novice Informacijska infrastruktura BPS
Zaključek projekta DIGITAB 24. apr. 2024 Pomen povezovanja 17. apr. 2024 Skladnost piškotkov s predpisi o zasebnosti 28. mar. 2024 9. Kongres podjetništva: krepitev slovenskega podjetniškega ekosistema 27. mar. 2024 2024: Svetlo. Razvojno. Prodorno. 1. dec. 2023
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.