Podpis Microsoft Premier Support pogodbe – za najvišji nivo storitev in odličen servis za stranke 30. avg. 2019 Novice S korporacijo Microsoft smo podaljšali Premier Support pogodbo za partnerje, in s tem postali eno izmed treh partnerskih podjetij v Sloveniji, ki ima dostop do najboljših Microsoftovih strokovnjakov na svetu. Podpisana pogodba nam in našim strankam zagotavlja še boljše načrtovanje rešitev in uporabo vrste svetovalnih storitev, kot so: strateško svetovanje, svetovanje pri infrastrukturi, razvoju programov in svetovanje po meri. Na drugi strani smo s pogodbo vključeni v globalno podporo pri odpravljanju težav (napak) pri uporabi Microsoftovih izdelkov. »Že od samega začetka poslovanja smo zavezani Microsoftovi tehnologiji in na trgu zagotavljamo kakovostne in inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije. Zapisano potrjuje tudi Microsoft, ki nam je za leto 2013, 2017 in 2018 podelil laskavi naziv Microsoftov partner leta za Slovenijo. Podpis Premium Support pogodbe je za nas strateškega pomena, saj nam omogoča dodatno svetovanje in izobraževanje na področju globalnih trendov, novih tehnologij in rešitev prihodnosti s strani najboljših Microsoftovih strokovnjakov,« je povedal Sandi Markon, lastnik in direktor Skupine stroka.si. Dodana vrednost omenjene pogodbe se ne kaže samo na strateškem, ampak tudi tehničnem in operativnem nivoju. Omogoča lažjo, boljšo in hitrejšo komunikacijo z Microsoftovimi predstavniki za posamezna področja v primeru tehničnih izzivov, dostop do izobraževanj, delavnic in svetovalnih ur strokovnjakov iz tujine. Na trgu se vse skupaj odraža v še kakovostnejši ponudbi storitev za stranke in še večji kompetentnosti naših zaposlenih. Povezani članki: Related articles Predstavitev projekta Digitalizacija podjetja TAB d.d. (DIGITAB) Sprehodite se z nami po poti inovativnosti in prevzemite e-voščilnico Kaj vse omogoča platforma Azure in kateri napredni servisi Azure AI so pripravljeni na produkcijske projekte?
Podpis Microsoft Premier Support pogodbe – za najvišji nivo storitev in odličen servis za stranke 30. avg. 2019 Novice S korporacijo Microsoft smo podaljšali Premier Support pogodbo za partnerje, in s tem postali eno izmed treh partnerskih podjetij v Sloveniji, ki ima dostop do najboljših Microsoftovih strokovnjakov na svetu. Podpisana pogodba nam in našim strankam zagotavlja še boljše načrtovanje rešitev in uporabo vrste svetovalnih storitev, kot so: strateško svetovanje, svetovanje pri infrastrukturi, razvoju programov in svetovanje po meri. Na drugi strani smo s pogodbo vključeni v globalno podporo pri odpravljanju težav (napak) pri uporabi Microsoftovih izdelkov. »Že od samega začetka poslovanja smo zavezani Microsoftovi tehnologiji in na trgu zagotavljamo kakovostne in inovativne rešitve in storitve s področja informacijske tehnologije. Zapisano potrjuje tudi Microsoft, ki nam je za leto 2013, 2017 in 2018 podelil laskavi naziv Microsoftov partner leta za Slovenijo. Podpis Premium Support pogodbe je za nas strateškega pomena, saj nam omogoča dodatno svetovanje in izobraževanje na področju globalnih trendov, novih tehnologij in rešitev prihodnosti s strani najboljših Microsoftovih strokovnjakov,« je povedal Sandi Markon, lastnik in direktor Skupine stroka.si. Dodana vrednost omenjene pogodbe se ne kaže samo na strateškem, ampak tudi tehničnem in operativnem nivoju. Omogoča lažjo, boljšo in hitrejšo komunikacijo z Microsoftovimi predstavniki za posamezna področja v primeru tehničnih izzivov, dostop do izobraževanj, delavnic in svetovalnih ur strokovnjakov iz tujine. Na trgu se vse skupaj odraža v še kakovostnejši ponudbi storitev za stranke in še večji kompetentnosti naših zaposlenih. Povezani članki: Related articles Predstavitev projekta Digitalizacija podjetja TAB d.d. (DIGITAB) Sprehodite se z nami po poti inovativnosti in prevzemite e-voščilnico Kaj vse omogoča platforma Azure in kateri napredni servisi Azure AI so pripravljeni na produkcijske projekte?
Tags Osebna produktivnost Spletne rešitve Office 365 PANTHEON Power BI Digitalna transformacija Poslovna analitika BPS Novice AZURE
Posluh za solidarnost in pomoč lokalni skupnosti v Radljah ob Dravi 22. dec. 2022 Sprehodite se z nami po poti inovativnosti in prevzemite e-voščilnico 21. dec. 2022 Spremenjeni cenik storitev Skupine stroka.si 20. dec. 2022 Slovensko podjetništvo od blizu – dan odprtih vrat za dijake in študente 23. nov. 2022 [AKCIJA] V predprazničnem času PANTHEON licence do kar 15 % ceneje 20. nov. 2022
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.