[PAKETI PO MERI] 3 koraki do vzpostavitve učinkovitega delovnega okolja 4. apr. 2018 Osebna produktivnost Znano je, da je vpeljava sodobnih informacijskih rešitev zaradi nepoznavanja ali kompleksnosti lahko težavna in dolgotrajna. Podjetja se velikokrat sprašujejo, kako se projekta lotiti, da bo vpeljava za organizacijo čim manj boleča in uspeh zagotovljen. Kako se lotiti projekta v 3 korakih? Pri vzpostavitvi učinkovitega delovnega okolja je na začetku pomembno izbrati kvalitetnega IT partnerja z veliko izkušnjami, v drugem koraku izbranemu partnerju zagotovite dovolj informacij o svojem poslovnem okolju in načinu dela zaposlenih ter na koncu od partnerja zahtevati predlog izbora najboljših orodij, ki vam bodo pohitrila in olajšala delo. 1. KORAK: Izbor kvalitetnega partnerja V prvem koraku je vsekakor pomembno na trgu izbrati partnerja, ki odlično pozna rešitve za izboljšanje produktivnosti zaposlenih. Še bolje, v Skupini stroka.si vse Microsoft rešitve, ki olajšajo in pohitrijo delo ter izboljšajo sodelovanje zaposlenih, najprej uvedemo v svoje poslovno okolje, na ta način spoznamo vse prednosti in izzive rešitev ter jih ponotranjimo. V projekt vključimo Business Productivity strokovnjaka (BP strokovnjaka), ki najbolje pozna uporabnost orodij in dodano vrednost, ki nastane, ko jih uspešno povežemo v celoto. 2. KORAK: Naj partner spozna poslovno okolje in procese podjetja Storitev BP strokovnjaka poteka tako, da v izbranem podjetju skozi izobraževalne delavnice preveri, na kakšen način zaposleni opravljajo svoje delo, kje je poslovanje učinkovito in kje so potrebne spremembe za povečanje učinkovitosti. Takšne delavnice opravi z zaposlenimi v različnih oddelkih in prav tako z vodstvom podjetja, kjer gre predvsem za pridobitev informacij o procesih. Na podlagi izsledkov delavnic pripravi predlog načrta za boljše in lažje delo zaposlenih. 3. KORAK: Izbira pravih poslovnih orodij V zadnjem koraku odločitev o izboru najprimernejših orodij kupcem olajšamo na dva načina. Najprej s predlogom, ki ga pripravi BP strokovnjak, v katerem določi (za analizirano poslovno okolje in glede na način dela) najboljša orodja ter najboljši način njihove izrabe. Kot drugi način z v naprej pripravljeno paketno ponudbo, ki podjetjem omogoča hitrejšo in lažjo odločitev. Pripravili smo 3 pakete za lažji začetek, v okviru katerih poskrbimo za licenčno skladnost, rešitev uvedemo v podjetje in poskrbimo za vzdrževanje. Ključni prednosti za podjetje sta, da nima začetnih stroškov investicije, ampak plačuje mesečno po dejanski uporabi. Število uporabnikov se lahko ves čas dodaja ali odvzema in se plačuje res samo toliko, kolikor se uporabi. DA, želim spoznati paketno ponudbo orodij in storitev za učinkovitejše delo zaposlenih » Vpeljava nekaterih poslovnih in IT orodij v poslovno okolje je mogoča v samo 3 korakih in s hitrimi učinki za organizacijo. Ob pravilni izbiri poslovnih orodij, ki so za podjetja najbolj primerna in njihovi učinkoviti uporabi, bodo imeli zaposleni odlične temelje za povečanje svoje učinkovitosti na delovnem mestu in spodbudo za opravljanje bolj zahtevnih nalog njihovega delovnega mesta. Ne spreglejte Preverite, na kakšen način omogočamo podjetjem večjo učinkovitost pri poslovanju (storitve BP strokovnjaka) » Spoznajte poslovna orodja za lažje in boljše sodelovanje. Predstavljamo Microsoft Teams » Oglejte si poslovne rešitve za digitalizacijo pisarniškega poslovanja -Solutions 365 » Preverite, kaj o nas menijo zadovoljni kupci » Povezani članki: Related articles Nagradna igra Pršutolov na NT konferenci – zabaven prikaz uporabe Microsoftovih orodij Postopna implementacija celotnega ekosistema Microsoftovih orodij Weiler: S celotnim spletom Microsoftovih orodij do maksimalne učinkovitosti
[PAKETI PO MERI] 3 koraki do vzpostavitve učinkovitega delovnega okolja 4. apr. 2018 Osebna produktivnost Znano je, da je vpeljava sodobnih informacijskih rešitev zaradi nepoznavanja ali kompleksnosti lahko težavna in dolgotrajna. Podjetja se velikokrat sprašujejo, kako se projekta lotiti, da bo vpeljava za organizacijo čim manj boleča in uspeh zagotovljen. Kako se lotiti projekta v 3 korakih? Pri vzpostavitvi učinkovitega delovnega okolja je na začetku pomembno izbrati kvalitetnega IT partnerja z veliko izkušnjami, v drugem koraku izbranemu partnerju zagotovite dovolj informacij o svojem poslovnem okolju in načinu dela zaposlenih ter na koncu od partnerja zahtevati predlog izbora najboljših orodij, ki vam bodo pohitrila in olajšala delo. 1. KORAK: Izbor kvalitetnega partnerja V prvem koraku je vsekakor pomembno na trgu izbrati partnerja, ki odlično pozna rešitve za izboljšanje produktivnosti zaposlenih. Še bolje, v Skupini stroka.si vse Microsoft rešitve, ki olajšajo in pohitrijo delo ter izboljšajo sodelovanje zaposlenih, najprej uvedemo v svoje poslovno okolje, na ta način spoznamo vse prednosti in izzive rešitev ter jih ponotranjimo. V projekt vključimo Business Productivity strokovnjaka (BP strokovnjaka), ki najbolje pozna uporabnost orodij in dodano vrednost, ki nastane, ko jih uspešno povežemo v celoto. 2. KORAK: Naj partner spozna poslovno okolje in procese podjetja Storitev BP strokovnjaka poteka tako, da v izbranem podjetju skozi izobraževalne delavnice preveri, na kakšen način zaposleni opravljajo svoje delo, kje je poslovanje učinkovito in kje so potrebne spremembe za povečanje učinkovitosti. Takšne delavnice opravi z zaposlenimi v različnih oddelkih in prav tako z vodstvom podjetja, kjer gre predvsem za pridobitev informacij o procesih. Na podlagi izsledkov delavnic pripravi predlog načrta za boljše in lažje delo zaposlenih. 3. KORAK: Izbira pravih poslovnih orodij V zadnjem koraku odločitev o izboru najprimernejših orodij kupcem olajšamo na dva načina. Najprej s predlogom, ki ga pripravi BP strokovnjak, v katerem določi (za analizirano poslovno okolje in glede na način dela) najboljša orodja ter najboljši način njihove izrabe. Kot drugi način z v naprej pripravljeno paketno ponudbo, ki podjetjem omogoča hitrejšo in lažjo odločitev. Pripravili smo 3 pakete za lažji začetek, v okviru katerih poskrbimo za licenčno skladnost, rešitev uvedemo v podjetje in poskrbimo za vzdrževanje. Ključni prednosti za podjetje sta, da nima začetnih stroškov investicije, ampak plačuje mesečno po dejanski uporabi. Število uporabnikov se lahko ves čas dodaja ali odvzema in se plačuje res samo toliko, kolikor se uporabi. DA, želim spoznati paketno ponudbo orodij in storitev za učinkovitejše delo zaposlenih » Vpeljava nekaterih poslovnih in IT orodij v poslovno okolje je mogoča v samo 3 korakih in s hitrimi učinki za organizacijo. Ob pravilni izbiri poslovnih orodij, ki so za podjetja najbolj primerna in njihovi učinkoviti uporabi, bodo imeli zaposleni odlične temelje za povečanje svoje učinkovitosti na delovnem mestu in spodbudo za opravljanje bolj zahtevnih nalog njihovega delovnega mesta. Ne spreglejte Preverite, na kakšen način omogočamo podjetjem večjo učinkovitost pri poslovanju (storitve BP strokovnjaka) » Spoznajte poslovna orodja za lažje in boljše sodelovanje. Predstavljamo Microsoft Teams » Oglejte si poslovne rešitve za digitalizacijo pisarniškega poslovanja -Solutions 365 » Preverite, kaj o nas menijo zadovoljni kupci » Povezani članki: Related articles Nagradna igra Pršutolov na NT konferenci – zabaven prikaz uporabe Microsoftovih orodij Postopna implementacija celotnega ekosistema Microsoftovih orodij Weiler: S celotnim spletom Microsoftovih orodij do maksimalne učinkovitosti
Tags Osebna produktivnost Spletne rešitve Office 365 PANTHEON Power BI Digitalna transformacija Poslovna analitika BPS Novice AZURE
Integracija nove spletne trgovine z lastnim ERP-jem za učinkovito B2B in B2C prodajo 20. okt. 2022 V korak s časom: digitalna transformacija proizvodnje v podjetju TAB 16. nov. 2020 Po poti na vrh: uspešna prenova spletnega portala gore-ljudje 14. avg. 2020 Prisluhniti kupcem: bistvo uspešne spletne trgovine 6. maj 2020 Vpeljava orodja Microsoft Teams v proizvodno podjetje CNC P&K — PUŠNIK d.o.o. 2. okt. 2019
Zaupajte nam svoj e-mail naslov in z veseljem vas bomo obveščali o trendih in novostih s področjih sodobnih informacijskih tehnologij.
Pošlji DA* Skupini stroka.si, podjetju Stroka produkt d.o.o., izrecno dovoljujem obdelavo zgoraj navedenih osebnih podatkov za obveščanje o novicah, povezanih z aktualnim dogajanjem, dogodkih in ostalih pomembnih dosežkih Skupine stroka.si. Prav tako se strinjam s politiko varstva osebnih podatkov.